روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:
ارزش ریالی تخلفات کشف شده چهار میلیارد و 717 میلیون ریال است و پرونده‌های تنظیمی جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
کد خبر: ۴۹۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 08 September 2017
به گزارش تابناک مازندران،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در مرداد امسال، از ۶۵ واحد متخلف در مازندران بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
 
بر پایه این گزارش،  محمد محمدپور عمران اظهار داشت: در این مدت از 870 واحد خرده و عمده‌فروشی و شرکت‌های پخش سراسر استان بازرسی صورت گرفت، در این میان 65 واحد متخلف که مبادرت به فروش و توزیع کالای قاچاق می‌کردند شناسایی شدند.
 
وی ارزش ریالی تخلفات کشف شده را چهار میلیارد و 717 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پرونده‌های تنظیمی جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: کالاهای کشف شده شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، برنج، انواع آدامس بوده است.
 
وی با اشاره به هزار و 252 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سراسر استان در مرداد امسال، گفت: تعداد 185 واحد متخلف شناسایی که پرونده تخلف آنها با ارزش 142 میلیون ریال به مراجع ذیصلاح جهت صدور رأی ارسال شده است.
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار