مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد:
رفت و آمد خودروها از ابتدای محور کرج - چالوس تا کیلومتر ۶ و همچنین در محدوده‌های پل زنگوله، هزار چم و دهانه شمالی تونل کندوان نیمه سنگین است. در محور هراز و مسیر جنوب به شمال این محور نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین در محدوده گزنک تا آب‌اسک و سه راهی چلاو هستیم.
کد خبر: ۴۹۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 08 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، با توجه به افزایش حجم بار بازگشت مسافران، جاده‌های چالوس و هراز به سمت جنوب فردا یک طرفه می‌شود.
 
بر پایه این گزارش،  مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد، پیش بینی می‌شود از صبح فردا بخشی از بار بازگشت سفر‌ها از استان‌های شمالی آغاز شود، با توجه به افزایش حجم بار بازگشت مسافران، جاده‌های چالوس و هراز به سمت جنوب یک طرفه می‌شود.
 
سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر در محور چالوس  از  ولی آباد تا مکارود از مسیر جنوب به شمال ترافیک پر حجم و نیمه سنگین گزارش شده است.
 
وی افزود: تردد در جاده هراز از مسیر جنوب به  شمال و  از آب اسک به سمت شمال ترافیک سنگین است .
 
سرهنگ قدمی با بیان اینکه ترافیک در محورهای کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است ، گفت: تردد خودروها در محور  سوادکوه  محدوده شیرگاه تا انتهای کارسالار  پرحجم و روان است .
 
رئیس پلیس راه مازندران به وضعیت جوی جاده‌ها اشاره کرد و گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی جاده‌های ارتباطی مازندران با بارش پراکنده باران همراه است.
 
وی افزود:محورشمشک به دیزین در استان البرزتا اطلاع ثانوی مسدود است.
 
وی با اشاره به اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت در محور هراز ممنوع است گفت: محور کندوان از ساعت ۱۵ امروز تردد از سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۸ از چالوس به سمت کرج تا ساعت ۲۴ یکطرفه می‌شود.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار