ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های مازندران
رفت و آمد خودرو‌ها در محور کندوان از شمال به جنوب نیز به صورت نیمه سنگین و در محدوده پل زنگوله و تونل کندوان سنگین است.
کد خبر: ۴۹۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸ 07 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، رفت و آمد خودرو‌ها در محور‌های هراز و کندوان امروز پنج شنبه ۱۶ شهریور ماه نیمه سنگین است.
 
 یر اساس این گزارش، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، رفت و آمد خودرو‌ها در محور هراز از شمال به جنوب نیمه سنگین و در محدوده لاسم و منظریه به صورت سنگین در جریان است.
 
 آمد و شد خودرو‌ها در محور کندوان از شمال به جنوب نیز به صورت نیمه سنگین و در محدوده پل زنگوله و تونل کندوان سنگین است.
 
در ضمن رفت و آمد خودرو‌ها در محور سوادکوه پرحجم و روان و در باقی محور‌های مازندران از جمله کیاسر و کناره به صورت عادی و روان است.
 
همچنین سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۸ شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع است، افزود: تردد همه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه و از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۸ شهریور ماه تا یک بامداد روز یکشنبه و همچنین از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از این محور ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۸ شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.
 
سرهنگ قدمی افزود: در محور سوادکوه هم تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۸ شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های مازندران است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار