مدیرکل هواشناسی مازندران
با شکل گیری جریان خنک و مرطوب شمالی از فردا شب آسمان استان مازندران بارانی می شود. همچنین افزایش محسوس دما و وزش باد گرم در روز پنج شنبه در استان پیش بینی می شود .
کد خبر: ۴۸۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 06 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، احتمال آبگرفتگی معابر، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها از فردا شب ۱۶ شهریور تا شنبه ۱۸ شهریور در مازندران دور از انتظار نیست.
 
یر اساس این گزارش، مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه به علت استقرار جریان گرم جنوبی فردا شاهد افزایش دما و نیز وزش باد گرم در استان هستیم، گفت: با شکل گیری جریان خنک و مرطوب شمالی از فردا شب آسمان مازندران بارانی می‌ شود.
 
رضوی با بیان اینکه این وضع جوی تا شنبه در مازندران ادامه دارد، افزود: در این مدت شاهد وزش باد شدید، رعد و برق، مواج شدن دریا و نیز کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای مازندران هستیم.
 
وی گفت: در این مدت با وقوع بارش‌های رگباری باران در مازندران، احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ ها دور از انتظار نیست.
 
مدیرکل هواشناسی مازندران با توجه به افزایش محسوس دما و وزش باد گرم روز پنج شنبه در استان به شهروندان و مسافران توصیه کرد از روشن کردن آتش کنار مزارع، مراتع و جنگل‌ها خودداری و واحد‌های مرغداری و دامداری نیز برای کاهش تنش گرما از وسایل خنک کننده استفاده کنند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار