رئیس فدراسیون کشتی یکشنبه شب در شهرستان جویبار پایتخت کشتی ایران از چند پیشکسوت کشتی مازندران و نیز این شهرستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۸۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 04 September 2017
به گزارش تابناک : رسول خادم به همراه " رضا لایق " دبیر فدراسیون و رئیس هیات کشتی مازندران در خانه کشتی جویبار از حدود 10 پیشکسوت کشتی این شهرستان تقدیر کرد.
خادم در جمع پیشکسوتان و نیز نونهالان و نوجوانان کشتی جویبار که در این مراسم حضور داشتند ، گفت : پیشکسوتان کشتی سرمایه های اصلی و مایه دلگرمی ورزش اول کشور و این رشته ورزشی هستند.
وی افزود : انتظار است که نسل نوجوان و جوان که آینده دار کشتی کشور خواهند شد ، با الگوگیری از منش و خصلت های ارزنده پهلوانی پیشکسوتان کشتی ، قهرمانی را در کنار پهلوانی پیوند بدهند.
عکس یادگاری رسول خادم و کارشناسان فنی مربیان کشتی کشور با کشتی گیران نونهال جویبار در خانه کشتی جویبار هم باعث خوشحالی و دلگرمی نسل آینده کشتی مازندران و کشور شد.
در این مراسم ثمربخش رئیس هیات کشتی استان مازندران ، رضا یزدانی ، کمیل قاسمی ، مسعود اسماعیل پور و حسن یزدانی ملی پوشان عنوان دار المپیک ، مسابقات جهانی و آسیا که اهل شهرستان جویبار هستند نیز در کنار بزرگان و قهرمانان کشتی استان از جمله " امامعلی حبیبی" حضور داشتند.
رئیس فدراسیون کشتی همچنین به همراه لایق دبیرفدراسیون کشتی و برخی مربیان و پیشکسوتان کشتی از جمله منصور برزگر ، ابراهیم جوادی و علی بیات مراسم هفتمین روز درگذشت پدر سلمان قادری، رئیس هیات کشتی جویبار شرکت کردند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار