مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به خانواده عشایر بیش از 70 پنل خورشیدی برای تولید و تأمین برق میان دامداران عشایر توزیع شد.
کد خبر: ۴۸۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 03 September 2017
 سفیر هراز، سیدحسین اسلامی با بیان اینکه عشایر جامعه‌ای کاملا مولد و میراث دار هویت دینی و فرهنگی است که زندگی آنها مبنای کوچ و بهره‌برداری از شرایط اقلیمی و طبیعی با تکیه بر دامداری بنا نهاده شده، گفت: این جامعه جایگاه ارزشمند داشته و کمترین بهره را از خدمات و امکانات موجود در کشور داشته و در عین حال، با کمترین توقع، بیشترین خدمت را به کشور عرضه می‌کنند.
 
 
 
وی ادامه داد: ضرورت برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مناسب و متناسب با شأن و منزلت و نیازهای جامعه عشایر، کمترین کاری است که می‌توان در قبال آنها انجام داد.
 
 
مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تصریح کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به خانواده عشایر با همکاری شرکت تعاونی عشایری شهرستان آمل بیش از 70 پنل خورشیدی برای تولید و تأمین برق و روشنایی مورد نیاز خانوار و استفاده از لوازم خانگی برقی همراه با آموزش چگونگی استفاده از این پنل‌ها میان دامداران عشایر توزیع شد.
 
 
اسلامی با بیان اینکه در مناطق عشایری شهرستان آمل حدود یک هزار و 500 خانوار عشایر بومی و عشایر مهمان مشغول فعالیت و از خدمات شرکت تعاونی عشایری بهره مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: عشایر شهرستان‌های نور، محمود آباد و بابل به منظور تهیه و تحویل پنل خورشیدی می‌توانند به تعاونی عشایری آمل مراجعه کنند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار