رییس هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به کسب رتبه نهم ایران در مسابقات جهانی و از دست دادن سهمیه حضور در مسابقات جهانی 2018، گفت: بعید می دانم فدراسیون جام جهانی کشتی بخواهد مانع حضور ایران در مسابقات جام جهانی شود.
کد خبر: ۴۸۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،محمدحسین محبی، در خصوص عملکرد تیم ملی  کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی پاریس اظهارکرد: اگرچه در مجموع تیم ایران نتوانست جایگاه خوبی را در این دوره از مسابقات کسب کند، اما با توجه به جوان گرایی که در تیم ملی صورت گرفته بود، خیلی عملکرد تیم ملی را نامطلوب نمی دانم.
 
وی ادامه داد: قبل از این مسابقات، فدراسیون کشتی مسابقات انتخابی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی را ترتیب داد و در واقع همه سرمایه کشتی ایران برای پوشیدن دوبنده تیم ملی با هم به رقابت پرداختند و این تیمی که به پاریس اعزام شد تمام توان کشتی ایران بود.
 
محبی تصریح کرد: جوانانی به این مسابقات جهانی اعزام شدند که برای اولین بار بود میدان جهانی را به چشم می دیدند و در واقع کم تجربه بودند.
 
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: سوای اینکه بچه ها مدال نگرفتند و به غیر از یکی دو نفر که بسیار ضعیف عمل کردند، مابقی بچه ها عملکرد بدی نداشتند، به ویژه حسن یزدانی و یداله محبی که کشتی های بسیار خوبی گرفتند و درخشیدند.
 
وی خاطرنشان کرد: نیاز است فدراسیون کشتی ایران پس از بازگشت از پاریس تدابیری بیاندیشد و با برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی بیشتر روی این تیم کار کند، چراکه اینها سرمایه های کشتی ایران هستند.
 
محبی در خصوص حضور یا عدم حضور ایران در مسابقات جام جهانی کشتی 2018 به دلیل قرار نگرفتن جزو هشتم تیر برتر دنیا، گفت: ایران یکی از قطب های کشتی جهان است و فدراسیون جهانی هرگز این جایگاه ایران را نادیده نمی گیرد و فکر می کنم مشکل خاصی برای حضور ایران در مسابقات جام جهانی 2018 نباشد.
 
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: کسب این نتیجه ضعیف اینگونه نیست که در تاریخ کشتی ایران بی سابقه بوده باشد، موارد اینچنینی دیگری در سنوات گذشته داشته ایم و معمولا بعداز مسابقات المپیک، مسابقات جهانی با افت تیم ملی همراه می شود که خیلی جای نگرانی ندارد.
  
وی همچنین در خصوص عملکرد یداله محبی کشتی گیر جوان کرمانشاهی در این مسابقات گفت: یداله محبی کشتی های بسیار خوبی گرفت و نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان را شکست داد. دو کشتی اول او که بسیار سنگین بود توان و انرژی بسیاری از او گرفت که باعث شد در کشتی سوم با نتیجه نزدیکی مسابقه را واگذار کند. 

محبی افزود: در مجموع او عملکرد خوبی داشت و در صورت تداوم تمرینات خود می تواند در آینده درخشش بیشتری داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار