استاندار مازندران درخشش تاریخی وکسب مقتدرانه مدال طلای کشتی جهان توسط حسن یزدانی قهرمان دلاور کشتی مازندران را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 26 August 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در پیامی قهرمانی مقتدرانه حسن یزدانی در کشتی آزاد جهان را تبریک گفت و آورده است: با کمال مسرت پیروزی عزتمندانه و غرورآفرین ورزشکار شایسته و نابغه کشتی مازندران حسن یزدانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در فرانسه را تبریک می گویم.

این فرزند دلاور دیار علویان که در المپیک ۲۰۱۶ با کسب مدال طلا و افتخار آفرینی توانایی خود را به رخ جهان کشید یکبار دیگر اقتدار و قدرت بی چون و چرای خود را در عرصه رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد به نمایش گذاشت و دل مردم ایران و مازندرانی‌های حامی کشتی را شاد کرد.

ضمن تبریک و تهنیت این پیروزی شیرین و خجسته،  امیدوارم با حمایت‌های مربیان و مسئولان ورزش کشور و استان شاهد افتخار آفرینی مجدد و موفقیت‌های مقتدرانه این ورزشکار نابغه و برومند مازندرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن باشیم.

حسن یزدانی با اقتدار مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۱۷ جهان را کسب کرد تا نخستین مرد طلایی کاروان کشتی ایران در این مسابقات لقب گیرد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار