رئیس پلیس راه مازندران محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان را برای روزهای پایانی هفته اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 23 August 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .
وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) اول شهریورماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه  چهارم  شهریورماه از محورهای" کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه چهارم شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها در این محور ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران، همچنین اظهار داشت: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه سوم شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار