نساجی مازندران یکی از ریشه دار ترین تیم های فوتبال ایران با شرایطی جدید وارد رقابت های فصل جدید لیگ یک شده است.
کد خبر: ۴۸۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 23 August 2017
به گزارش تابناک : فرهاد صنیعی فر شریک مهدی پرهام در باشگاه نساجی که از فرهاد صنیعی فر به عنوان مالک این باشگاه یاد می شود علاقه فراوانی به استقلال دارد. ترکیب نفرات این باشگاه به خوبی این تمایل را نشان می دهد؛ علی فتح الله زاده مشاور هیات مدیره، علی امیری مدیرعامل، بهرام امیری قائم مقام، مهدی پاشازاده سرمربی، فرزاد مجیدی سرپرست، محمد نیک سیرت دستیار اول و احمد کعبیان پور دستیار دوم.
اما در شرایطی که نساجی سال ها در فوتبال ایران با پیراهن قرمز رنگ به میدان رفته بود در اقدامی عجیب پیراهن این تیم به رنگ آبی تغییر کرده است. اقدامی که با واکنش منفی هواداران این باشگاه همراه بوده است. معمولا باشگاه ها در تمام جای دنیا در طول حیات خود مالکان مختلفی را تجربه می کنند اما هرگز رنگ پیراهن یک باشگاه پس از چند دهه تغییر نمی کند. هواداران نساجی عادت کرده بودند تیم خود را با پیراهن قرمز رنگ ببینند اما حالا پیراهن آبی لباس شماره یک نساجی شده است.
همچنین در اقدامی دیگر تغییر در لوگوی نساجی به وجود آمده است. ببری که سال ها در این لوگو حضور داشت و برای هواداران نساجی یادآور ببر مازندران بود از لوگوی این باشگاه حذف شده است.
اما یکی دیگر از مواردی که باعث ناراحتی هوادران نساجی شده تغییر محل تمرینات این تیم از قائم شهر به تهران بوده است. نساجی متعلق به قائم شهر است و سال ها در این شهر تمرینات خود را برگزار کرده است و تصمیم برگزاری تمرین این تیم در تهران با انتقاد شدید هواداران نساجی همراه بوده است.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار