تیم فوتبال استقلال که شروع ناامید کننده ای در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر داشته است، پس از دو شکست و یک برد و یک تساوی، در پنجمین بازی برابر پدیده شکست خورد.
کد خبر: ۴۸۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 22 August 2017
مهر، هفته پنجم هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه با دیدار تیم های استقلال و پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این بازی در پایان با برتری ۲ بر صفر تیم مشهدی به پایان رسید. محمد قاضی(۱۵) و مهربان(۷۳) برای پدیده گل زدند.
 
استقلال که در لیگ هفدهم شروع خوبی نداشت و از چهار بازی گذشته صاحب دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی شده بود، به امید پیروزی برابر پدیده وارد زمین شد و از همان ابتدا تلاش کرد تا به گل برتری برسد اما برعکس بازی این تیم پدیده بود که در دقیقه ۱۵ توسط محمد قاضی به گل رسید.
 
پس از این گل بازهم استقلال میدانداری کرد اما نتوانست از معدود موقعیت هایی که ایجاد کرده بود به گل برسد تا نیمه اول با برتری قرمزپوشان مشهدی به پایان برسد.
 
با شروع نیمه دوم بازهم این استقلال بود که تلاش بیشتری برای رسیدن به گل داشت اما شاگردان علیرضا منصوریان برنامه ویژه ای برای جبران گل خورده نداشتند و توپ را تا پشت محوطه جریمه حریف می بردند اما نمی توانستند درون محوطه ایجاد خطر کنند.
 
در حالی که استقلال برای جبران گل خورده تلاش می کرد پدیده نیم نگاهی به ضد حملات داشت و در یکی از همین ضد حملات به گل دوم رسید. در این صحنه مهربان مهاجم پدیده در  موقعیتی تک به تک توپ را به آرامی از کنار پاهای مهدی رحمتی درون دروازه فرستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار