از ابتدای مردادماه امسال تاکنون ۶۷ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان بابل تخریب شد.
کد خبر: ۴۸۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 22 August 2017
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از تخریب67 فقره ساخت و ساز غیر مجاز دراراضی زراعی و باغی در منطقه بیشه جنوبی ، گتاب و احمدچاله پی شهرستان بابل درماه جاری خبرداد.
 
 سید احمد طاهری  گفت : به منظور حفظ و صیانت از عرصه های کشاورزی و استمرار تولید، از ابتدای مردادماه امسال تاکنون 67مورد دیوار کشی و بنای غیر مجاز ساخته شده به مساحت26 هزار و 990مترمربع در اراضی کشاورزی روستاهای تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی بیشه جنوبی ، گتاب و احمدچاله پی این شهرستان طی مراحل قانونی تخریب شد.
 
وی درادامه مطلب اضافه کرد : موردهای تخریبی ساخت و ساز غیرمجاز دراین شهرستان درمنطقه بیشه جنوبی 40 فقره به مساحت 10 هزارو 920 متربع ، منطقه احمدچاله پی16 فقره به مساحت 10هزارو 690 مترمربع و همچنین در منطقه گتاب 11 مورد به مساحت 5 هزارو 380 متر مربع بوده است .
 
مدیر جهاد کشاورزی بابل درخاتمه ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی موثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، از مالکین اراضی زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی خود اجتناب کنند و برای اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار