رئیس دانشگاه علم و فن آوری مازندران گفت که این دانشگاه به دنبال ظرفیت سازی برای جذب گردشگر علمی است و گام های اولیه در این راه برداشته شده است .
کد خبر: ۴۸۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 22 August 2017
به گزارش تابناک : حمید محمدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : برای تحقق این هدف واحد بین المللی راه اندازی شده است و با فراهم کردن زیرساخت های لازم در این بخش ، شاهد جذب دانشجویان بین المللی خواهیم بود.
دانشگاه علم و فن آوری مازندران در زمینی به وسعت 50 هکتار در شهرستان بهشهر در شرق این استان ساخته شده است.
این دانشگاه هم اکنون 2 هزار و 400 دانشجو در 6 رشته کارشناسی با 10 گرایش و 6 رشته کارشناسی ارشد با 11 گرایش و 52 نفر عضو هیات علمی است .
مهندسی برق ، کامپیوتر ، صنایع ، عمران ، شیمی و علوم کامپیوتر از جمله رشته های در حال تدریس در این دانشگاه است .
** کمبود دانشگاه دولتی ، وفور موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی 
رئیس دانشگاه علم و فن آوری مازندران با اظهار این که این استان از نظر برخورداری از دانشگاههای دولتی و تعداد دانشجویان در حال تحصیل در آنها تقریبا در رتبه آخر کشور قرار دارد ، بر ضرورت افزایش دانشگاههای دولتی تاکید کرد.
وی گفت : مازندران با فعالیت حدود 50 دانشگاه غیرانتفاعی رتبه اول کشور را دارد ، در حالی که در بخش دانشگاه دولتی با کمبود فضا مواجه است که مسئولان باید ظرفیت و تعداد دانشگاههای دولتی مازندران را افزایش دهند.
او افزود : وجود دانشگاه فنی- مهندسی یکی از نیازهای مهم منطقه با توجه به وجود متقاضیان مختلف و فراوان است که متاسفانه در حال حاضر نداریم و باید زیرساخت های لازم در این بخش فراهم شود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار