کیوان فرح زاد ظهر سه شنبه درگردهمایی با حضور ائمه جمعه و جماعات ، هیات امنای مساجد، جمعی از مقامات و مسئولین و مردم فهیم شهرستان نوشهر در محل امامزاده محمد بیان کرد: مدیریت مصرف برق در مساجد و اماکن مذهبی می تواند به عنوان الگوی دینی و فرهنگی در جامعه اشاعه یابد.
کد خبر: ۴۸۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 22 August 2017

به گزارش تابناک : وی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد از مساجد و اماکن مذهبی مدیریت مصرف را رعایت نمی کنند افزود: اگر بخواهیم به سلامت از روزهای پیک بار برق و اوج بار مصرف انرژی الکتریکی بدون خاموشی و مشکل عبور کنیم حمایت همه جانبه اقشار جامعه لازم است به خصوص حمایت روحانیون و مبلغین در اماکن مذهبی با رعایت مصرف برق و اشاعه آن بین مردم در این مکان های مقدس می تواند الگوی مناسبی را ایجاد کنند.

فرح زاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: در همین راستا برای مساجد و اماکن مذهبی برنامه های تشویقی تدارک دیده شده که در صورت اجراء مدیریت مصرف برق و دستیابی به اهداف پیش بینی شده برنامه های تشویقی اعمال خواهد شد .

وی ادامه داد هیئت امنا مساجد مراقب افراد متخلف باشند زیرا در مواردی مشاهده شده افرادی در مجاورت مساجد که دارای انشعاب تجاری اند از انشعاب مسجد استفاده کرده که از نظر قانونی صاحب امتیاز انشعاب (مسجد مربوطه) متخلف شناخته شده و مشمول جریمه خواهد شد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار