رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح 63 پروژه کشاورزی هفته دولت در استان با اعتبار 425 میلیارد و 320 میلیون تومانی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 22 August 2017
به گزارش ایلنا از ساری، دلاور حیدرپور از افتتاح 63 پروژه خدماتی تولیدی و زیربنایی بخش کشاورزی شامل 55 پروژه خدماتی و هشت پروژه تولیدی در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: برای این طرح‌ها 425 میلیارد و 320 میلیون تومان هزینه شده است.
 
وی با بیان اینکه با بهره‌برداری این طرح‌ها برای 45 نفر ایجاد اشتغال می‌شود، افزود: 129 روستا و 11 هزار و 976 خانوار از مزایای طرح‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی بهره‌مند می‌شوند.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: 47 پروژه در بخش آب و خاک با اعتبار 20 میلیارد و 180 میلیون تومان، یک پروژه ترویج و مشارکت مردمی با اعتبار 44 میلیون تومان و پنج پروژه دام و طیور با اعتبار 11 میلیارد و 200 میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
 
این مسؤول اضافه کرد: چهار پروژه زراعی و باغی با اعتبار 2 میلیارد و 370 میلیون تومان، دو پروژه شیلاتی با اعتبار 925 میلیون تومان و چهار پروژه صنایع تبدیلی و خدماتی با اعتبار 7 میلیارد و 600 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی در هفته دولت است.
 
حیدرپور تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح شامل پرورش مرغ مادر، پرورش نوئل آبی، احداث کانال بتنی، ایستگاه پمپاژ آب، تجهیز و نوسازی، احداث استخر ذخیره آب، آبیاری تحت فشار، احداث کانال آب زراعی، توسعه شالیکوبی، پرورش مرغ گوشتی، پرورش گاو شیری، پرورش ماهیان سردآبی، فرآوری و بسته‌بندی دانه‌های روغنی، سیلوی بتنی و احداث باغ در اراضی شیبدار است.
 
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها در بخش کشاورزی 950 تن به مجموع تولیدات بخش کشاورزی مازنداران افزوده می‌شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه ادامه دارد که در این هفته پروژه‌های متعددی در استان به بهره‌برداری می‌رسد و هم‌استانی‌ها از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار