سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: شنیدم که رئیس‌جمهور به وزرای خود دستور داده، تا هر وزیری حتما یک معاون جوان منصوب کند.
کد خبر: ۴۸۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 22 August 2017
به گزارش تابناک : شهاب طباطبایی سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره رای اعتماد مجلس به 16 نفر از 17 وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: معتقدم که کار مجلس با دولت و وزرا تازه شروع شده است در مرحله اول مجلس نشان داد که به برنامه‌ها و دفاعیات وزرا و رئیس‌جمهور اطمینان و توجه کرده است.
وی با بیان اینکه شش ماه آینده زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد وزرا، کارآمدی آنان و سنجش میزان پایبندی‌شان به وعده‌های داده شده است، ادامه داد: بعد از آن راه سوال و استیضاح باز است چرا که نمایندگان با اعتماد خود به وزرای پیشنهادی، حسن نیتشان را نشان دادند اکنون نوبت دولت است که به وعده‌هایش عمل کند.
سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره عدم رای اعتماد مجلس به حبیب‌الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو، اضافه کرد: در کارآمدی آقای بیطرف شکی وجود ندارد، همچون دیگر وزرا، انتقاداتی هم به او هم وارد بود، به نظرم عدم رای اعتماد مجلس به بیطرف بیش از آنکه متوجه عملکرد فراکسیون امید باشد محصول آرای استانی و قومیتی است، البته فراکسیون امید می‌توانست فضا را بهتر مدیریت کند تا بیطرف هم رای بیاورد.
وی تاکید کرد: هنوز دولت کار خود را آغاز نکرده، عده‌ای رو به انتقاد آورده‌اند، اگر این مسئله در حد هشدار باشد، خوب است اما باید به دولت فرصت داد و با نگاه مثبت به استقبال شروع کارش رفت.
طباطبایی اضافه کرد: این ابراز نگرانی‌های زودهنگام تزریق انرژی منفی به جامعه است چرا که هنوز دولت دوازدهم آغاز به کار نکرده، تا بتوان عملکردش را سنجید.
سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره وعده جوان‌گرایی رئیس‌جمهور، تصریح کرد: معاون اول رئیس‌جمهور گفت به جد پیگیر تحقق این وعده است، وزرا هم در زمان بررسی صلاحیت‌شان در مجلس قول بکارگیری جوانان را دادند.
وی خاطر نشان کرد: حتی شنیدم که رئیس‌جمهور به وزرای خود دستور داده، تا هر وزیری حتما یک معاون جوان در حوزه تخصصی منصوب کند طی هفته‌های آینده که وزرا معاونین و مدیران خود را انتخاب می‌کنند، مشخص خواهد شد که آنان تا چه اندازه به وعده جوانگرایی پایبند هستند.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار