بانک اطلاعات فرهنگ و هنر مازندران با حضور معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، مدیر کل دستگاه فرهنگ و هنر استان و پژوهشگران رونمایی شد.
کد خبر: ۴۸۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 21 August 2017

به گزارش تابناک : حسین نورانی، دبیر شورای پژوهش اداره‌ کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی مازندران، پیش از ظهر امروز (300مرداد) در نشست پژوهشی این اداره کل گفت: در بانک اطلاعات فرهنگ و هنر مازندران، اطلاعات مراکز فرهنگی و هنری، موسسات و پیشینه ای از هنرمندان، مشاهیر و نام آوران، نویسندگان فرهنگ و هنر و پژوهشگران و ... از این استان، گنجانده شده است.

 

وی افزود: معرفی و از گمنامی در آوردن شخصیت های فرهنگی از جمله مزیت های بانک اطلاعات فرهنگ و هنر مازندران است که در آن، تصاویر و متن هایی از  فرهیختگان استان، قرار می گیرد.

 

نورانی اظهار کرد: بانک اطلاعات فرهنگ و هنر مازندران به ماندگاری میراث مادی و معنوی استان و صیانت از این گوهرهای ناب، توجه ویژه دارد.

 

وی بیان کرد: سایتی در جهت تحلیل محتوای مطبوعات مازندران، راه اندازی شده که به صورت پایلوت از این استان، آغاز شده است.

 

نورانی ابراز کرد: چهار طرح پژوهشی، ارائه شده و 10 پایان نامه با محتوای فرهنگ و هنریاستان، خریداری شده است و همچنین تکریم از مروجان علمی استان، راه اندازی هشت کارگاه تخصصی از جمله فعالیت های شورای پژوهشی دستگاه فرهنگ و هنر مازندران بود.

 

در مراسم رونمایی بانک اطلاعات فرهنگ و هنر مازندران،سید حمیدرضا میرعظیمی، معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، احد جاودانی، مدیر کل دستگاه فرهنگ و هنر استان، محمود شارع پور، علی رضا محسنی و تعدادی دیگر از پژوهشگران عضو نشست، حضور داشتند.






منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار