اعزام ۱۹۰ نفر از مددجویان نکایی تحت حمایت به مشهد مقدس
تا پایان سال ۳۹۲ نفر به اردوهای زیارتی عتبات عالیات و ۱۳۲ نفر به اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام خواهند شد. طی چهار ماهه نخست سال جاری مددجویان تحت حمایت این شهرستان به اردوهای زیارتی مشهد، قم ، عتبات عالیات و آموزشی و تربیتی جوانان و بزرگسالان اعزام شدند.
کد خبر: ۴۸۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 21 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اعزام ۱۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان نکا به اردوهای آموزشی و زیارتی در ۴ ماهه نخست سال جاری خبرداد.
 
بر اساس این گزارش، سیدرضا ساداتی اظهارکرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری مددجویان تحت حمایت این شهرستان به اردوهای زیارتی مشهد، قم ، عتبات عالیات و آموزشی و تربیتی جوانان و بزرگسالان اعزام شدند.
 
وی ضمن اشاره به اینکه برگزاری اردوهای زیارتی به منظور تحکیم روابط خانواده ها و رشد و تعالی فکری و عقیدتی خانواده ها انجام می شود ، گفت: ۱۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در ۴ ماهه نخست سال جاری به اردوهای مختلفی اعزام شدند.
 
ساداتی گفت: توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده ها نیز یکی از وظایف امداد می باشد گفت: این اردوها اغلب با حضور مادران در کنار دخترانشان برگزار می گردد و در طی مراسم آموزش های فرهنگی و اجتماعی مختلفی به خانواده ها آموزش داده می شود که مهمترین اثر آن برقراری ارتباط محکمتر و صمیمی تر بین مادران و دختران می باشد.
 
مدیر امداد نکا افزود: ۱۳۸ نفر از این افراد به اردوهای آموزشی تربیتی جوانان و بزرگسالان و ۵۲ نفر به عتبات عالیات اعزام شدند به همین منظور ۳۸ نفر از مددجویان شهرستان نکا به همراه مددجویان شهرستان میاندورود عصر روز شنبه ۲۸ مرداد ماه عازم مشهد مقدس می شوند.
 
او گفت: تا پایان سال ۳۹۲ نفر به اردوهای زیارتی عتبات عالیات و ۱۳۲ نفر به اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام خواهند شد.
 
مدیر امداد نکا ضمن تقدیر و تشکر از دستگاهها ، سازمانها ، ادارات و افراد خیری که آمادگی اعزام مددجویان به کربلا و مشهد مقدس را دارند و مردم نیکوکار شهرستان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۱*۲*۰۱۱۱۷*۸۸۷۷* با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود،در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار