حالا این جوان استعداد خود را به رخ رقیبان کشید
در هفته ای که اشتباهات داوری در فوتبال لیگ برتر بیداد می کرد ، رضا عادل داور مازندرانی در لیگ برتر برای استانمان آبروداری کرد و با یک قضاوت کم اشتباه مورد تحسین اهالی فوتبال قرار گرفت .
کد خبر: ۴۸۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳ 21 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، در هفته چهارم لیگ برتر در حالی که در دربی اصفهان علیرضا فغانی با اشتباه مهلک خود موجب برتری سپاهان شد و در بازی پرسپولیس و سیاه جامگاه اشتباه فاحش داوری به سرخپوشان تهرانی لطمه زد و در اهواز اشتباهات داوری کاملا به چشم می خورد ، رضا عادل داور مازندرانی که در واقع تنها داور این استان که قضاوت در لیگ برتر در هفته چهارم را داشت ، قضاوت خوبی به نمایش گذاشت .
 تنها داور مازندرانی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
 رضا عادل که اهل بابلسر می باشد، امسال ازچهارهفته گذشته لیگ برتر دوهفته بعنوان داوروسط ویک بازی هم بعنوان داورچهارم داوری کرد.
 
وی که از فیزیک بدنی مناسبی برخوردار است با قضاوت های خوب خود ، نوید یک داور آینده دار را به اهالی فوتبال و داوری کشورمان داد .
 
 ادای احترام رضا عادل داور  بازی تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور به شهید حججی همراه با حمل تمثال مبارک شهدای مدافع حرم شهرستان بابلسر
تنها داور مازندرانی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال 
این داور جوان که از سلامت کاری ( نگارنده با 38 سال کار در عرصه رسانه از این جوان شناخت کامل دارم ) برخوردار است و به دور از تعصبات تنها به داوری سالم فکر می کندو از داوران ارزشی و پاک است . به همین خاطر پله های ترقی را به سرعت پیمود و اگر قدر خودش را بداند در آینده ای نزدیک بیشتر از این داور خواهیم شنید.
 تنها داور مازندرانی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
گفتنی ست وی ازسال ۹۲درلیگ برتر قضاوت کرد. بیش از بیست بازی درلیگ برتر به عنوان داور وسط انجام وظیفه کرد و تنها ۳۶سال سن دارد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار