کلینیک سیار در قالب یک کامیونت مجهز به کلیه امکانات و تجهیزات دندانپزشکی، توسط خیرین و مساعدت ریاست ، معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل تهیه و تجهیز شده است و کلیه خدمات این کلینیک سیار رایگان می باشد .
کد خبر: ۴۷۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 16 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، در راستای اجرای طرح تحول سلامت اولین کلینیک سیار دندانپزشکی در شهرستان بابل افتتاح و به بهره برداری رسید
 
ویزیت رایگان در بین  ساکنین روستای  ترک محله
بر اساس این گزارش ، کلینیک سیار دندانپزشکی روز چهارشنبه 25مرداد کار خود را در یکی از بخش های شهرستان بابل شروع کرد و اقدام به ویزیت رایگان در بین  ساکنین روستای  ترک محله نمود .
 
دکتر احسان موعودی ریاست دانشکده دندانپزشکی بابل از اعزام و استقرار کاروان کلینیک سیار دندانپزشکی در روستاهای بابل خبر داد و اظهار نمود کلینیک سیار در قالب یک کامیونت مجهز به کلیه امکانات و تجهیزات دندانپزشکی، توسط خیرین و مساعدت ریاست ، معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل تهیه و تجهیز شده است و کلیه خدمات این کلینیک سیار رایگان می باشد .
 
مراسم افتتاح اولین کلینیک سیار دندانپزشکی با حضور دکتر ربیعی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل و معاون محترم توسعه دکتر حاج احمدی معاون بهداشتی دکتر اشرفیان و قائم مقام ریاست در امور مشارکت های اجتماعی دکتر فرخی و تعدادی از مسئولین دانشگاه و اساتید دانشکده برگزار شد.
 ویزیت رایگان در بین  ساکنین روستای  ترک محله
 دکتر ربیعی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان گفت : امیدواریم این طرح منشا اثرات خیر برای مردم بابل به خصوص  برای مناطق محروم باشد .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار