رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان ویلاها و اماکن خصوصی با ۲۹ فقره سرقت در شهرستان نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 16 August 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ ذبیح الله پهلوانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ویلاها و اماکن خصوصی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با تشکیل تیمی ویژه پلیس آگاهی، تحقیقات در خصوص کشف جرم و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و بررسی شیوه و شگرد سارقان در سرقت اموال و لوازم این اماکن به یکی از سارقان سابقه دار  مظنون شدند.
سرهنگ پهلوانی، اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم و همدستانش، ماموران با هماهنگی قضائی طی چند مرحله عملیات پلیسی این فرد را در شهرستان نور و دو همدست دیگر این متهم را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت : متهمان در تحقیقات و بازجویی های پلیس به بزه انتسابی و سرقت ها از ویلا های منطقه اقرار کردند.
سرهنگ پهلوانی با اشاره به اظهارات متهم اصلی پرونده از شناسایی دیگر اعضای این باند حرفه ای خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی دو متهم دیگر این پرونده را نیز در شهرستان "محمودآباد " شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعترافات اعضای این باند از کشف ۲۹ فقره سرقت و اموال مسروقه به ارزش ریالی دو میلیارد ریال خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.




منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار