عضو هیئت‌مدیره و رئیس کمیسیون پژوهش سازمان گفت: با پیوستن سازمان به سامانه «ساعت»، ضمن معرفی شایسته‌ی پژوهشگران و پژوهش‌های موردحمایت سازمان، شاهد افزایش ارجاعات به نتایج تحقیقات سازمان خواهیم بود که گامی اساس در راستای تجاری‌سازی پژوهش‌های سازمان خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 15 August 2017
 عصرساری، فرشید رضا حقیقی، با اعلام این خبر گفت: در میان نهادها و سازمان‌های مرتبط با حوزه مأموریتی وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مازندران به‌عنوان اولین سازمان نظام‌مهندسی در همه کشور به سامانه پژوهشی «ساعت» پیوست.
 
وی افزود: پیوستن سازمان به این سامانه امکان عرضه و معرفی تعداد زیادی از پژوهش‌هایی که با حمایت سازمان به اتمام رسیده است را فراهم می‌سازد. این کار امکان استفاده از نتایج تحقیقات صورت گرفته و نیز آشنایی از قابلیت‌های علمی – پژوهشی اعضای سازمان را به نحو شایسته‌ای فراهم می‌کند.
 
حقیقی ادامه داد: سازمان به‌صورت بی‌وقفه در تلاش هست تا با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود از منظر کیفیت، کمیت و مطلوبیت بیشترین ارزش‌افزوده را برای توانمندی‌های اعضای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مازندران ایجاد کند و این امر در وجه‌های گوناگون آموزش و پژوهش نمود دارد که بودجه حدود ۳۰۰ میلیون تومانی سازمان در این راستا منجر به پژوهش‌های متعدد و تقریباً در همه جنبه‌ها می‌گردد.
 
عضو هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان مازندران بیان کرد: با عضویت سازمان در این سامانه، همه پژوهش‌های به اتمام رسیده سازمان در سامانه ثبت، آرشیو سازی و در اختیار محققان و پژوهشگران سایر نهادها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی قرار خواهد شد.
 
وی افزود: در این راستا، نتایج همه تحقیقات پایان پذیرفته خود را با دیگر دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سازمان‌های کشور به اشتراک گذارده و محققان کشور نیز می‌توانند در جستجو برای پیشینه تحقیقات خود از منابع سازمان بهره برده و با افزایش ارجاعات به مستندات سازمان، موجب ارتقای «برند» پژوهشی سازمان و معرفی بیشتر قابلیت‌های محققان عضو سازمان خواهد شد و به‌طورکلی در یک تبادل اطلاعات کاملاً علمی، به سهولت و در کمترین زمان توانمندی‌های اعضای خود را با کل کشور به اشتراک گذاشته خواهد شد.
 
رئیس کمیسیون پژوهش نظام‌مهندسی ساختمان مازندران اظهار کرد: عضویت سازمان در سامانه‌های پژوهشی کشور در کمیسیون پژوهش سازمان طرح و مورد تصویب قرارگرفته بود که پیگیری این کار به محمدجواد مقصودی عضو کمیسیون پژوهش سازمان سپرده شد که درنتیجه پیگیری‌های صورت گرفته این عضویت حاصل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار