پزشک مازندرانی اعزامی به عربستان:
پزشک مازندرانی اعزامی به عربستان گفت: خبرهای مربوط به کشته شدن زائران در اثر حوادث در عربستان صحت ندارد و آمار ارائه شده فوتی‌ها مربوط به حوادث نبود.
کد خبر: ۴۷۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 15 August 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از صبح امروز اخباری با منبع رسانه‌های عربستانی در ارتباط با کشته شدن 30 زائر بدون اعلام نوع حادثه دست به دست می‌شود.
 
محمد سلطان‌تویه پزشک مازندرانی اعزامی به عربستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اعلام کرد که این خبر کذب بوده و هیچ حادثه‌ای تاکنون رخ نداده که منجر به کشته شدن زائران شود.
 
وی با اعلام اینکه از ابتدای برگزاری مراسم موسم حج تاکنون 30 نفر فوت کردند که این افراد در اثر حادثه فوت نکردند.
 
این پزشک مازندرانی با اعلام اینکه در بین افراد فوت شده یک زائر ایرانی است، افزود: یک خانم مسن به دلیل مشکلات قلبی فوت کرده است و خبرهای مربوط به کشته شدن زائران در اثر حوادث کذب است.
 
سلطان‌تویه با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت کلی زائران ایرانی بسیار خوب است، گفت: بیماری خاصی در بین حجاج شایع نشده و فقط هوا بسیار گرم است.
 
وی با اعلام اینکه در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی امکان گرمازدگی حجاج وجود دارد، گفت: دغدغه‌ها از طریق مسؤولان کاروان‌ها به زائران اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
این پزشک اعزامی از مازندران یادآور شد: زائران مازندران از 27 مردادماه در مدینه حضور یابند.
 
وی در ارتباط با وضعیت خدمات درمانی در مدینه گفت: چهار درمانگاه به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به زائران هستند و ویزیت بیماران به صورت 24 ساعته انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار