فرمانده سپاه کربلای مازندران :
سپاه با کمک خیران، اردو‌های جهادی و ارایه آموزش‌های لازم برخی طرح‌های دولت در روستا‌ها را اجرا می‌کند تا این روستا‌ها از محرومیت ر‌ها یابند. پیش از این در اردیبهشت ماه سال جاری رئیس سازمان بسیج سپاه از ساخت 300 واحد مسکونی برای محرومان خبر داده بود .
کد خبر: ۴۷۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸ 14 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: سپاه کربلا  سال پیش ۲۵۰ مسکن برای افراد زیر پوشش کمیته امداد مازندران ساخت و تحویل محرومان داد.
 
بر اساس این گزارش، وی با بیان اینکه سپاه مازندران تلاش می‌کند تا چهار سال آینده با اجرای طرح‌های توسعه ۱۰۴ روستای استان را از محرومیت نجات دهد، افزود: سپاه با کمک خیران، اردو‌های جهادی و ارایه آموزش‌های لازم برخی طرح‌های دولت در روستا‌ها را اجرا می‌کند تا این روستا‌ها از محرومیت ر‌ها یابند.
 
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه گفت: مهاجرت معکوس روستاییان را خروجی این محرومیت زدایی اعلام کرد و افزود: همه فعالیت‌ها در اردو‌های جهادی مردمی وبا برچسب بسیجی انجام می‌شود.
 
 
بابایی با بیان اینکه با ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی در اندیشه رفع محرومیت از دهستان‌هایی با ضریب محرومیت بالای ۷ هستیم ادامه داد:سپاه کربلا در حوزه سلامت، عمران و اشتغال برنامه‌هایی در دست اقدام دارد که بزودی اطلاع رسانی می‌شود.
 
 گفتنی ست پیش از این در اردیبهشت ماه سال جاری رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از ساخت 300 واحد مسکونی برای محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی خبر داده بود .
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار