۱۵ مازندرانی جزو غرق شدگان!
ساعتی پیش، امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶، ساعت ۱۶:۳۰ سعید میردار ۲۰ ساله، اهل هزارچم چالوس در منطقه بخش خصوصی پلاژ پردیس، در شهرستان عباس آباد غرق شد و بعد از انتقال پیکر نیمه‌جانش به مرکز درمانی، در بیمارستان جان باخت . ضمنا حدود 3000 نفر نیز توسط ناجیان از مرگ‌ حتمی ‌نجات یافتند.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 13 August 2017
 به گزارش تابناک مازندران، عصر امروز یکشنبه یک جوان مازندرانی در ساحل شهرستان عباس آباد جان باخت تا شمار کشته شده های دریای مازندران به عدد 39 برسد .
 
بر پایه این گزارش،جالب این که از این تعداد غرق شده 15 تن اهل استان مازندران بوده اند . این مسئله نشان می دهد که دریا با کسی شوخی ندارد و هر کسی که قوانین شنا را رعایت نکند غرق می شود .
 تهداد کشته های دریای مازندران به 39 تن رسید
رئیس هیات نجات غریق مازندران، خبر داد که ساعتی پیش، امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶، ساعت ۱۶:۳۰ سعید میردار ۲۰ ساله، اهل هزارچم چالوس در منطقه بخش خصوصی پلاژ پردیس، در شهرستان عباس آباد غرق شد و بعد از انتقال پیکر نیمه‌جانش به مرکز درمانی، در بیمارستان جان باخت.
 
نقی کریمیان، همچنین گفت که متاسفانه تعدادِ کشته های ساحل مازندران تا روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه، به عدد ۳۹ رسید.
 
در عین حال نزدیک به ۳۰۰۰ نفر نیز توسط ناجیان و ‌امدادگران از مرگ‌ حتمی ‌نجات یافتند.
 
رئیس هیات نجات غریق مازندران، اضافه کرد که ۱۵ تن از این ‌جان باختگان مازندرانی هستند.
 
گفتنی ست در روز پیش شنبه ۲۱ مردادماه ۹۶ کار منجیان سواحل استان  با نجات ۶۰ نفر مسافر وجان باختن ۲ تن در سواحل شهرهای چالوس وبابلسر به پایان رسید.
 
دو هموطن غرق شده شیر ازی و لرستانی بودند که در منطقه ممنوعه شنا در سواحل چالوس و بابلسر جان باختند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار