مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از راه اندازی ۲ شهرک صنفی برنج و بنکداران در استان راه اندازی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 13 August 2017

به گزارش تابناک :سید مصطفی موسوی گفت: مازندران نیاز به ایجاد شهرک صنفی دارد که با پیگیری انجام‌شده ۲ شهرک صنفی برنج و بنکداران در استان راه اندازی می‌شود.


وی با اشاره به اضافه شدن هزار هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی مازندران، افزود: ۳۹ شهرک صنعتی مازندران یک هزار و ۹۲۳ هکتار وسعت دارد که با پیگیری‌های انجام‌شده، یک هزار و ۵۰ هکتار اراضی نیز در منطقه شرق استان به وسعت شهرک‌های صنعتی اضافه‌شده است.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران درباره اقدامات ایجادشده برای توسعه شهرک‌های صنعتی گفت: گازرسانی به ۷ شهرک صنعتی، ایجاد ۶ تصفیه‌خانه فاضلاب و پیگیری برای راه‌اندازی مدول دوم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و توسعه شبکه فیبر نوری در ۵ شهرک صنعتی، از دیگر اقدامات انجام‌شده در این بخش است.


موسوی به توسعه شهرک صنعتی بهشهر و رعایت دغدغه‌های زیست محیطی اشاره کرد و افزود: برای استفاده مناسب از این ظرفیت و توجه به مسائل زیست‌محیطی، طراحی، مشاوره و بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت، در برنامه کاری قرار گرفت و واحد‌های آلاینده ممنوعه، در استان راه‌اندازی نمی‌شوند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تأکید کرد: برنامه شرکت این است که ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بهشهر به چند متقاضی، برای ایجاد و راه‌اندازی واحد تولیدی واگذار شود تا در طول سال واگذاری اراضی به متقاضیان، بر اساس مطالعات در دستور کار قرار گیرد.


موسوی با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار از ترکیه برای فعالیت در مازندران، برای تولید صنعت ام‌دی‌اف، با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون دلار اعلام آمادگی کرد، گفت: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی، از ظرفیت اراضی شهرک‌های مازندران، باید استفاده شود.


موسوی با بیان اینکه ثبت‌نام طرح رونق واحد‌های تولیدی در مازندران آغاز شده است، افزود: برای توسعه واحد‌های تولیدی ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد.





منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار