کد خبر: ۴۷۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 12 August 2017
 جمشید احسانیان هستم 53 ساله اهل بابلسر شهر بهنمیر دارای دو دختر 32 و 23 ساله ورزش رو از نوجوانی در حال تحصیل در رشته کونگ توا تا خط سه ادامه دادم در سال شصت به استخدام شهربانی سابق در آمدم .
 
در سال شصت و یک دوومیدانی رو از کرج شروع کردم ابتدا در رشته پیاده‌روی فعالیت داشتم با شش ماه تمرین قهرمان کرج شدم در ادامه در قهرمانی کشور تبریز عنوان اول کشور و نیروهایی مسلح رو کسب کردم در مسابقه نیمه ماراتن شهرهای توابع کرج جهت انتخابی در المپیک سول شرکت و عنوان اول رو کسب نمودم .
 
در سال هفتاد منتقل هرمزگان شدم ده سال بعنوان قهرمان دوهای استقامت ونیمه استقامت و پیاده روی قهرمانی استان رو یدک کشیدم در بندر عباس بعنوان مربی بدنسازی در تیمهایی شاهین آزادی کشاورز و نیروی انتظامی فعالیت داشتم بعد از خاتمه خدمت به زادگاهم بابلسر آمدم در تیم شهدا کاله پیشکسوتان بهنمیر تیم بزرگسالان منطقه جویبار در سطح دو استان فعالیت دارم در طول خدمت ورزش موفق به دریافت کارت امداد و نجات و پیراپزشکی شدم .
 
در حال حاضر بعنوان پیراپزشکی در تیم ستارگان مازندران فعالیت دارم آرزو دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم تجربیاتم رو در اختیار هم شهریان عزیزم قرار بدهم به امید انروز. متشکرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار