رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان آمل از نجات 2 نفر امروز در بخش لاریجان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 11 August 2017
 جمشید نیک‌زاد گفت: در حادثه اول کوهنورد 57 ساله به نام عباس بختیاری اهل لرستان که امروز جمعه بیستم مرداد به همراه یک گروه پنج نفره قصد صعود به قله دماوند را داشت پس از جا ماندن از گروه، در ارتفاع 4 هزار و   200 متری این قله درمنطقه  آبشار یخی  سقوط کرده و دچار پارگی از ناحیه سر، صورت، فک و خونریزی شدید شد.
رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان آمل با بیان اینکه با اعزام گروه امداد و نجات کوهستان این جمعیت به محل حادثه اقدام های اولیه درمانی انجام شد افزود: با توجه به وخامت حال مصدوم از سازمان جمعیت هلال احمر درخواست اعزام بالگرد شده، که بالگرد هوایی این سازمان به پایگاه سوم قله دماوند اعزام و کوهنورد مصدوم به بیمارستان میلاد تهران منتقل شد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل همچنین به سقوط حادثه ساز برای  یک زن ۲۴ ساله ساکن این شهرستان عصر امروز درمسیر رسیدن به ارتفاعات صعب العبور آبشار شاهاندشت اشاره کرد و گفت: به دنبال تماس تلفنی با مرکز ۱۱۲ این جمعیت مبنی بر سقوط این زن از ارتفاعات آبشار شاهاندشت، گروه امدادی پایگاه امداد و نجات گزنک به محل حادثه اعزام شدند.
 نیک زاد افزود: مصدوم از ناحیه دست دچار شکستگی شده که با تلاش گروه امداد اعزامی، به درمانگاه شهر گزنک بخش لاریجان انتقال داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار