در جلسه ستاد گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان:
ارج نهادن به خدمات کارکنان و شاغلین در دوران بعد از بازنشستگی می تواند الگوسازی مناسبی برای نسل های جوان امروز باشد. دستگاه های اجرایی استان ، بازنشستگان نمونه مجموعه متبوع را بر اساس شاخص ها و محورهای منظور در دستورالعمل ابلاغی از سوی صندوق بازنشستگی کشور به ستاد اعلام نمایند.
کد خبر: ۴۷۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 11 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، حسن خیریانپور محورهای شش گانه انتخاب بازنشسته نمونه را علوم ، آموزش و پژوهش ، فرهنگ و هنر ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال ، فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه ، فعالیت های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری برشمرد .
تجلیل از بازنشستگان نمونه استان مازندران در روز 25 شهریورماه سال جاری
 
بر اساس این گزارش، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در اولین جلسه ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان ضمن اهمیت بهره مندی از ظرفیت های علمی و تجارب ارزنده بازنشستگان که بخش مهمی از سرمایه های انسانی جامعه به شمار می روند اذعان داشت:
 شهریورماه زمان تجلیل از بازنشستگان نمونه استان مازندران
ارج گذاری به خدمات کارکنان و شاغلین در دوران بعد از بازنشستگی می تواند الگوسازی مناسبی برای نسل های جوان امروز باشد.  
 
وی عمده اهداف تشکیل ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان را ، بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه ، شناسایی نخبگان بازنشسته و معرفی ایشان به مراجع علمی ، تخصصی و اجرایی به منظور بهره مندی از دانش آنان عنوان کرد و افزود: تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی ، ترغیب بازنشستگان به ایجاد خلاقیت ، کارآفرینی و حضور موثر در جامعه و فراهم ساختن بسترهای لازم برای ایجاد تشکل های تخصصی بازنشستگان و انتقال تجارب آنان به نسل آینده از دیگر اهداف این ستاد است.  
 
رئیس ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان استان مازندران ضمن اعلام تکلیف تمامی دستگاه های اجرایی استان برای تکریم و تجلیل از بازنشستگان مجموعه متبوع تصریح کرد:
 
آن دسته از دستگاه های اجرایی استان که مشمول صندوق بازنشستگی کشوری هستند می توانند بازنشستگان نمونه مجموعه متبوع را بر اساس شاخص ها و محورهای منظور در دستورالعمل ابلاغی از سوی صندوق بازنشستگی کشور به ستاد اعلام نمایند  تا پس از بررسی در کمیته داوری ،از داوطلبین واجد شرایط به عنوان بازنشسته نمونه استانی در همایش استانی  روز 25 شهریور ماه سال جاری تجلیل و تقدیر شود.
 
حسن خیریانپور محورهای شش گانه انتخاب بازنشسته نمونه را علوم ، آموزش و پژوهش ، فرهنگ و هنر ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال ، فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه ، فعالیت های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری برشمرد .
 
در پایان حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تصریح کرد: امسال تجلیل و تکریم از بازنشستگان در سه سطح دستگاهی ، استانی و ملی انجام خواهد شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار