لطفا به داد مسافران و پرسنل ما برسید
از سیستم گرمایی وسرمایی هیچ استفاده ای نشده ست چون درطول زمستان بدون افتاب گیر درون پایانه ازهوای بیرون سردتر هست ودرگرمای تابستان به مانند سونا گرم است . این سوال مطرح است که چرا حرف مقامات شهر ارزشی برای پیمانکار ندارد ؟
کد خبر: ۴۷۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۴ 10 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، پنج سال پیش مکان پایانه مسافربری بابلسر با هزینه بسیار زیاد با سر و صدای فراوان به افتتاح شد واز همان روزهای نخست بدون هیچ پشتیبانی به امان خدا رها شد . این در حالی بود که هزینه های پیمانکاری سرسام اور بود .
 
بر اساس این گزارش، از سیستم گرمایی وسرمایی هیچ استفاده ای نشده ست چون درطول زمستان بدون افتاب گیر درون پایانه ازهوای بیرون سردتر هست  ودرگرمای تابستان به مانند سونا گرم است . حتی خوابگاه هم برای راننده ها وجود ندارد و وضعیت بهداشتی مناسب نیست .
 
وقتی از مسولین سوال کردیم چرا نقشه این پایانه با بیش از دوهزارمتر بنا هیچ پنجرهای ندارد عنوان می کنند این نقشه را از پایانه استکهلم سوئد گرفتیم نمیشه بهش دست زد .. خلاصه بعد از چند سال در اذر ۹۵ پایانه را به بخش خصوصی واگذارکردند، داستان ازاینجا جالب است.
 
فردی به نام اقای ارمان خانزاد با ان فیزیک بدنی و ان ادبیات خاص خودش وارد پایانه شد نرخ قرفه ها را تا چندبرابر اضافه کرد با تهدید شرکتها وقطع کردن برق انان را محبور به عقد قرارداد جدیدی کرد ولی از انجایی که شرکتها تحت مدیریت انجمن های صنفی و اداره پایانه استان بودنند تا امروز با ایشان عقد قرارداد نکردند تا این که طی جلسه بسیارمهمی که در مقر اداره کل پایانه استان برگزارشد.
 
فرماندار محترم بابلسر به اتفاق انجمن های سنفی شهردار شورای شهر مدیرکل پایانه وخیلی مقامات دیگر حضور داشتن با درخواست شخص اقای اسد فرماندار وقت قرار براین شد. اجاره های قرفه از ۵۵۰هزار به ۶۰۵هزار افزایش  یابد ولی بعد جلسه چند روز بعد
اقای خانزاد عنوان می کنند. این جلسه برای من ارزشی ندارد من کارخودم را انجام میدهم !؟
 
حال این سوال مطرح است که چرا حرف مقامات شهر ارزشی برای پیمانکار ندارد ؟
 
ناخودآگاه این شائبه بوجود می آید شاید رانت خواری وجود دارد!؟ شایدخیلی ها  از این پیمان کاری سود می برند....
 
حال خواهش داریم به شکل  نا محسوس به این مطالب رسیدگی گردد  وقتی به داخل پایانه وارد می شوید از چهره مسافرین خیلی چیزها خوانده میشود همه خیس عرق نه اب خنکی نه بهداشتی نه استراحت گاهی برای رانندگانی که از راه دور به این شهر می ایند بدون هیچ امکاناتی...
 
شما  میتوانید پایانه این شهر توریستی را با پایانه های شهرهای دیگراستان ها مقایسه کنید اصلا قابل مقایسه نیست پایانه کاوه اصفهان نزدیک به سه دهه افتتاح گردیه ببینید. چه امکاناتی داره پایانه لاهیجان رشت انزلی وخیلی شهرهای دیگر .
 
به هر روی امیدواریم با روی کار امدن شورای شهر جدید، شاهد تغییرات اساسی در امور شهری بابلسر باشیم و مشکلات پایانه مسافربری بابلسر حل و فصل شود.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار