مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران قول داد در اسرع وقت نسبت به مرمت‌ سالن کشتی بخش گیل‌خواران جویبار مازندران با توجه به جایگاه این سالن ورزشی در معرفی قهرمانان بزرگ اقدام شود.
کد خبر: ۴۷۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 09 August 2017
به گزارش تابناک : حبیب حسین‌زادگان درباره علت بی‌توجهی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به وضعیت سالن کشتی شهید رجایی بخش گیل خواران شهر جویبار که قهرمانان زیادی همچون حسن یزدانی، رضا یزدانی، مهدی حاجی‌زاده و مسعود اسماعیل‌پور فعالیتشان را از آنجا آغاز کرده اند اظهار کرد: مدیریت این سالن از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به بخش خصوصی واگذار شده و بهره‌بردار این سالن موظف است نسبت به مرمت و بهسازی سالن هر چه سریعتر اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران افزود: در اسرع وقت به دست اندرکاران فنی اعلام می‌کنم با حضور در این سالن گزارش خود را درباره وضعیت آن به بنده اعلام کنند تا اقدامات لازم در این خصوص هر چه سریعتر انجام شود.

وی درباره زمان مرمت‌سازی این سالن ورزشی گفت: وظیفه ما رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت این سالن است.با توجه به جایگاه این سالن ورزشی در معرفی قهرمانان بزرگ به کشتی ایران و جهان، قطعا هر چه سریعتر مقدمات لازم برای مرمت این سالن را انجام خواهیم داد. من این قول را به کشتی‌دوستان مازندران می‌دهم که این موضوع را پیگیری کنم تا به وضعیت سالن هر چه زودتر رسیدگی شود.

حسین‌زادگان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند اما خوشبختانه امسال با حمایت‌های انجام شده وضعیتمان بهتر از سال‌های پیش است.ان‌شاءالله با رسیدگی به وضعیت سالن، اینبار از وضعیت خوب این سالن کشتی و تجهیز آن گزارش تهیه کنید.




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار