وقتی مسافران با ناجیان غریق همکاری می کنند
روز گذشته سه شنبه ۱۷ مرداد که هفتادوپنجمین روز کاری منجیان سواحل استان محسوب می شد بانجات ۳۶نفر مسافر به اتمام رسید . پنج تن از یک خانواده بجنوردی در بابلسر با حضور به موقع ناجیان غریق به ساحل هدایت شدند و از مرگ حتمی رهایی یافتند.
کد خبر: ۴۷۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 09 August 2017
به گزارش تابناک مازندران،  با اعلام هیات نجات غریق وغواصی مازندران ، روز گذشته سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ کار منجیان سواحل استان با نجات ۳۶ نفر مسافر به پایان رسید تا در گرماگرم فصل تابستان به شکر خدا غریقی نداشته باشیم ، البته تلاش  بی وقفه ناجیان غریق در تحقق این امر ستودنی بود.
 
 یر پایه این گزارش، 36 غریق با تلاش ناجیان غریق از مرگ حتمی نجات یافتند که پنج تن از یک خانواده بجنوردی در بابلسر بودند که با حضور به موقع ناجیان غریق به ساحل هدایت شدند.
 نجات یافتن 36 مسافر از مرگ حتمی درسواحل مازندران
 به هر حال ، نجات یافتگان شهرهای ساحلی به شرح ذیل میباشد.
 
 - ۱ بابلسر ۲۳ نفر
 
 - ۲ محمودآباد ۱۱ نفر
 
 - ۳ تنکابن ۱ نفر
 
 - ۴ جویبار ۱ نفر
 
در ضمن از بقیه شهرهای ساحلی مشکل خاصی گزارش نشده است.
 
  گفتنی ست عدم توجه مسافران به هشدارهای مسئولین ومنجیان طرح سواحل مازندران با اعلام اینکه شنا درشب مطلقا ممنوع میباشد یکی از علل اصلی غرق شدن مسافران عزیز می باشد.
 
 شایان ذکر است روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه متاسفانه شنا درشب دوباره حادثه آفرید. وجان دو هموطن  را در شهرهای سرخ رود ونور گرفت.
 
 ضمنا صبح امروز چهارشنبه 18 مرداد جوان 28 ساله اهل تهران در منطقه ممنوعه اقدام به شنا کردن کرده که به علت عدم آشنایی با دریا و فنون شنا در حال غرق شدن بوده و با حضور به موقع گشت موتوری ناجیان این جمعیت و انجام اقدامات احیاء از مرگ حتمی نجات یافت.
رئیس جمعیت هلال احمر جویبار افزود: با تلاش ناجیان غریق این جمعیت دو ماه گذشته بیش از 38 نفر از مسافران در سواحل این شهرستان از مرگ حتمی داده شدند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار