کارشکنی ماموران شهرداری یا اعتراض اهالی محل
روز گذشته ( سه شنبه ) در حالی که کاسبان خرده پا در محله شهرک قائم بابلسر همچون هفته های پیش در حال پهن کردن بساط خود بودند ، ماموران شهرداری مانع پرپایی سه شنبه بازار شدند و اجازه ندادند این بازاز سنتی در این مکان برگزار شود .
کد خبر: ۴۷۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵ 09 August 2017
به گزارش تابناک مازندران،  ماموران شهرداری روز گذشته مانع برپایی سه شنبه بازار شدند و اجازه ندادند این بازاز سنتی در این مکان برگزار شود .
 
بر اساس این گزارش ، عده ای نارضایتی اهالی محل و بسته شدن راه عبور را دلیل اصلی این کار می دانند و عده ای دیگر نظر دیگری دارند و عنوان می کنند که اکثر خرده پاها از قشر ضعیف اجتماع چشمشان به این بازارچه های کوچک است تا از این طریق امرار معاش کنند .
چرا شهرداری بابلسر مانع پرپایی سه شنبه بازار شد ؟
یکی از خرده فروشان در این مورد اظهار داشت: من به اهالی محله شهرک قائم حق میدهم اما کار شهرداری صد در صد اشتباه هست، چون اول باید یک جای دیگر رو مشخص میکردند بعد اینکارو انجام می دادند، من خودم کاسب و مغازه دار هستم و اگر دو روز کاسبی نکنم شرمنده زن و بچه میشم، قسط و اجاره خونه و هزارتا بدبختی دارم.
 
یکی از اهالی محل گفت: من خودم 18 ساله هر هفته این بازار می ایم. شاید یکبار اتفاق ناگوار پیش اومده. خدا نکند برای کسی از همشهریانم اتفاق ناخوشایندی بیفتد. میشد به جای این کار فعلا" ردیف وسط بازار را به کوچه های اطراف میفرستادند تا اگر خدایی نکرده اتفاقی رخ داد ماشین بتونه رفت و آمد کنه. نه به این شکل مردم آواره بشوند، حاضر نیستم برای سکنه ی شهرک قائم هیچ اتفاقی بیفته، ولی دلم برای این دست فروشها بیشتر میسوزه هیچی رو در نظر نگیرین فقط شکم رو چطور سیر کنند!؟
 
دیگری اظهار کرد: بازار هفتگی معنایی نداره برای بهتر شدن باید بازار روز مغازه دارها که خود بابلسری هستند رونق پیدا کند، در صورتی که سه شنبه بازار کسبه هاش اکثرا جویباری و روستاهای دور بابل وجاهای دیگر هستند. ..
 
یکی دیگر از اهالی محل اعتقاد داشت: بازاری هیچ وقت میوه رو به قیمت سه شنبه بازار عرضه نمیکند و حتی آخر وقت هم باشه. بازاری هیچ وقت نمیاد بارش رو قسطی بده و با اونی که دستش نیست راه بیاد یک هفته در میون 10هزار تومن بگیره، اگر بازاری با مردم شهرش اینطور راه بیاد مردم مجبور نیستند تو گرما و سرما که بازار رفتنشون ۲ یا ۳ ساعت طول میکشه برن بازار تا بتونن اجناسی با قیمت مناسب تهیه کنند.
 
 به هر روی مسئولان محترم باید چاره ای درست بیندیشند تا این قشر زحمتکش از نان خوردن نیفتند . حداقل مکان مناسبی را در نظر بگیرند که این کسبه خرده پا فقط در آن مکان مورد نظر حق فروش اجناس خود را داشته باشند .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار