در حالی که انتظار می رفت در فصل تابستان کمی از ترافیک عصر و شبانگاهی تهران کاسته شود اما بزرگراه های تهران همچنان در این ساعات قفل هستند.
کد خبر: ۴۷۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 08 August 2017
به گزارش تابناک : ترافیک معضل حل نشدنی و پایان ناپذیر تهران است. سالها و ماه ها و روزهاست که مسئولین وعده ها و برنامه مختلف برای ترافیک مطرح می کنند و ترافیک هر روز را بر گردن یک اتفاق می اندازند اما شرایط فعلی نشان می دهد که ترافیک تنها حاصل بی تدبیر مسئولان شهری و راهنمایی و رانندگی است.
زمانی سردار مهماندار در مورد علت ترافیک سنگین زمستانی در تهران کوتاه بودن روز را علت ترافیک ذکر کرده و گفته بود که ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی همزمان شده و همین موضوع علت سنگین شدن ترافیک است.

این توجیه در زمانی به نمایندگان مردم در شورای شهر تهران ارائه شد که بحث ترافیک مصنوعی داغ بود و بسیاری راهنمایی و رانندگی را متهم به ایجاد ترافیک در شهر می کردند.

با شروع بهار و بلند شدن روزها کمی از ترافیک کاسته شد اما فقط کمی و حالا در میانه تابستان ترافیک به حدی سنگین شده که برای 7 تا 8 ساعت از روز تردد در خیابان ولیعصر غیر ممکن می شود.

ترافیک حتی در مرکز شهر موجب شده تا نقشه های ترافیکی رنگ قرمز به نشانه ترافیک سنگین را آنقدر پر رنگ کنند که به سیاهی بزند.

حتی روزهای تعطیل نیز ترافیک تهران غیرقابل تحمل شده و در این میان شهرداری تهران و راهنمایی و رانندگی بیشترین تقصیر را دارند.

عدم کمپنترل و اجرای قانون در معابر تهران موجب بروز ترافیک سنگین می شود و زمانی که کنترل چراغ های راهنمایی و رانندگی به دست ماموران می افتد، خیابان های تهران قفل می شوند.

ماموران راهور گویا این روزها از انجام وظیفه خسته شده اند و نسبت به خیلی از مسائل بی تفاوت رفتار می کنند. به طور مثال در ساعات ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در شهر، آنها به راحتی چشمان خود را به روی کامیون ها می بندند و از کنار تخلفات رانندگان به سادگی می گذرند.






منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار