کد خبر: ۴۷۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 08 August 2017
تابناک مازندران - مسعود پاشنا ؛ هفدهم مردادماه روز بزرگ و وخاطره انگیز خبرنگار است که به مناسبت سالروز شهادت  محمود صارمی نامگذاری شده است؛ اين روز فرصت مناسبی است که از زحمات بي دريغ اصحاب قلم تشكر و قدرداني شود. حبرنگاران زحمتکشی که تمام توان خود را برای خبررسانی بهتر کوشا هستند البته حساب اندک خبرنگاری که اهداف مشخص دارند با اکثریت پاک این قشر جداست.  
 
این روز پرارزش روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی ، که واقعا قابل تقدیر است ، حبرنگاری که تنها اسلحه اش قلم است....
 
این روز، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را هم گرامی می داریم.
 
در واقع خبرنگار و عکاس و گزارشگر به فردی اطلاق می‌شود که از این راه نان درآورد و حرفه‌اش این باشد، نه اینکه به صرف داشتن یک کارت خبری، فلان شخص را خبرنگار بدانیم.
 
تفاوت بسیار است بین افرادی که حرفه آن‌ها همین است با کسانی که از سر سیری و برای اهدافی مشخص و با نیاتی خاص پا به عرصه ورزشی نویسان گذاشته‌اند و هرگز اهلیت این کار را نداشته و ندارند، با همکارانی که شب و روزشان همین کار است و همواره دغدغه نوشتن و گفتن و عکس گرفتن و دغدغه ورزش را دارند بدون آنکه به آن‌ها گفته شود و یا برای خود قائل به زمان و مکانی مشخص باشند..   
 
این روز بزگ را به همه خبرنگاران پاک و دوستان خوبم  تبریک عرض می کنم ،  امید وارم با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.   
 
جان   نباشد  جز  خبر  در  آزمون         هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون
 
اقتضای جان چو ای دل آگهی است       هر که آگه تر بود جانش قوی است

برچسب ها: روز خبرنگار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار