بازدید هیئت کره ای با هدف همکاری دو جانبه
رامسر به لحاظ موقعیت جغرافیایی آب و هوایی فرهنگ و تمدن در دنیای باستان مهم بوده و یکی از مناطق گردشگری در شمال ایران است. امیدوارم پای بندی روابط خواهر خواندگی و توسعه گردشگری و صنعت توریسم با همکاری مسئولین جمهوری اسلامی محقق شود.
کد خبر: ۴۷۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 06 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، نصرت الله کوزه گر در نشست شهرداران رامسر و سانچئون کره جنوبی در سالن هتل قدیم رامسر گفت: آغاز این کنوانسیون در دوم فوریه ۱۹۷۱ برابر با ۱۳ بهمن ۱۳۴۹ در شهر رامسر بوده که کنوانسیون نام خود را از این شهر اقتباس کرده است.  
 خواهر خواندگی شهرهای رامسر و سانچئون کره
 
بر اساس این گزارش، وی افزود: کنوانسیون رامسر در سال ۱۹۷۵ جنبه قانونی یافت که این معاهده ۱۶۹ کشور را ملزم به تعیین و حفظ تالاب های با اهمیت بین المللی و تشویق به استفاده خردمندانه از آنها کرد.  
 
کوزه گر گفت: بیش از ۱۷۰۰ سایت با مساحت ۱۵۰ میلیون هکتار در این کنوانسیون به ثبت رسیده است. وی تصریح کرد: پیرو توافق فی مابین شهرداری رامسر و شهرداری شهر سانچئون کره جنوبی بازدیدی از شهر زیبای رامسر از طرف تیم اعزامی با مسئولیت شهردار سانچئون صورت گرفت تا ظرفیت ها و پتانسیل های موجود گردشگری که بستر سرمایه گذاری دارد شناسایی و مورد بازدید و بحث و تبادل نظر قرار گیرد.
 
شهردار رامسر گفت: این بازدید با هدف همکاری دو جانبه سیاست های حفاظتی به منظور ارتقای جهانی تنوع زیستی تقویت طبیعت گردی از طریق به اشتراک گذاشتن مطالعات و تبادل اطلاعات و مشارکت طرفین در جهت توسعه فعالیت های ارتباطات آموزش تنویر افکار عمومی و توسعه اقتصاد محلی از طریق توسعه طبیعت گردی پایدار برگزار شد.  
 
وی افزود: رامسر به لحاظ موقعیت جغرافیایی آب و هوایی فرهنگ و تمدن در دنیای باستان مهم بوده و یکی از مناطق گردشگری در شمال ایران به نام عروس شهرهای ایران است و بهترین فرصت های سرمایه گذاری انجام شده و پتانسیل های موجود شامل اجرای تله کابین بهترین مراکز اقامتی با قدمت بیش از ۷۰ سال آبگرم های معدنی رودخانه های زیبا بیشترین عرصه های عمومی مشرف به دریا و زمینه های سرمایه گذاری در تامین مراکز اقامتی دائم و موقت و ایجاد مراکز تفریحی و تفرجگاهی و تجاری با برندهای معتبر و ایجاد مجتمع های بلند مرتبه و آموزشی و فرهنگی است.  
 
وی اظهار کرد: امیدوارم پای بندی روابط خواهر خواندگی و توسعه گردشگری و صنعت توریسم با همکاری مسئولین جمهوری اسلامی محقق شود.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار