جمعی از اصحاب رسانه مازندران با خانواده شهید شاخص رسانه استان در قائم‌شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۴۷۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 03 August 2017
به گزارش تابناک : به ابتکار خانه مطبوعات استان، سازمان بسیج رسانه مازندران، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد بزرگداشت هفته رسانه مازندران تشکیل شد.

این مراسم ظهر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، معاون مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران، مسئولان سازمان بسیج رسانه و مدیر خانه مطبوعات مازندران در منزل شهید شاخص رسانه سال 96 شهید زمان روشن بخش در قائم‌شهر برگزار شد.

عباس‌علی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ظهر امروز در این مراسم با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: نقش شهدای رسانه در ترویج مبانی دینی و ارزشی بسیار اثرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه مازندران از استان‌های پیشرو و اثرگذار در دوران دفاع مقدس بوده است، افزود: نقش بخش‌های تبلیغی در جنگ برای معرفی دستاوردهای دفاع مقدس ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی واقعی کنند، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم رهرو واقعی راه شهیدان باشیم.

عباس زارع، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه رسانه‌های مازندران در معرفی دستاوردهای ایثار و شهادت سهیم باشند، افزود: تبیین ارزش‌های شهادت و دفاع از سوی رسانه‌های استان امری ضروری است.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تدارک برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفته رسانه در سالجاری خبر داد و افزود: آیین استانی مراسم روز خبرنگار، سه شنبه 17 مرداد ماه در نمک آبرود چالوس برگزار می‌شود.

حسین قربانی، مدیرخانه مطبوعات مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها در معرفی الگوهای واقعی ایثار امری مقدس است، گفت: اقدام بسیج رسانه مازندران در تجلیل از اسطوره‌های ایثار و رسانه‌های فعال عرصه دفاع مقدس بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه امسال ستاد بزرگذاشت هفته رسانه در همه شهرستان‌های استان به ریاست فرمانداران تشکیل شده است، افزود: با همکاری اعضای هیئت مدیره و بازرسان محترم خانه مطبوعات مازندران، برنامه‌های ویژه و مناسبی برای برپایی جشن هفته بزرگذاشت هفته رسانه در چالوس تدارک دیده شده است.

قربانی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 250 نفر از فعالان رسانه ای استان در سیستم الکترونیکی خانه مطبوعات مازندران عضو شده اند، تصریح کرد: اصحاب رسانه مازندران برای استفاده از خدمات بیشتر خانه مطبوعات، عضویت الکترونیکی خود را در این نهاد صنفی تسریع بخشند.

حسن افشار، رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه همزمان با روز خبرنگار از خانواده شهید شاخص رسانه مازندران در سال 96 تجلیل می‌شود، گفت: در این مراسم از تعدادی خانواده شهدای رسانه و شهدای مدافع حرم نیز تقدیر می‌شود.

فرزند شهید روشن بخش نیز در سخنان کوتاهی با تقدیر از برگزارکنندگان هفته تجلیل از اصحاب رسانه و معرفی شهید شاخص رسانه، گفت: امیدواریم حرکت اثرگذار رسانه‌ها و خبرنگاران سبب تقویت ارزش‌های انقلابی و اسلام در جامعه تا ظهور مهدی موعود شود.

وی با بیان اینکه مازندران دارای اسطوره‌های بسیاری در حوزه ایثار و شهادت است، تصریح کرد: تبیین و بازآموزی دستاوردهای ایثار و شهادت امری ضروری است که رسانه‌های مازندران این رسالت خود را به خوبی ایفا کردند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار