رئیس‌جمهور میلیاردر آمریکا در ادامه اظهارات جنجالی خود، کاخ سفید را یک «آشغال‌دانی واقعی» خواند.
کد خبر: ۴۷۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 02 August 2017
به گزارش تابناک : «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در گفتگو با تعدادی از اعضای باشگاه گلف خود در شهر «بدمینستر» در ایالت نیوجرسی آمریکا، کاخ سفید را یک «آشغال‌دانی واقعی» نامید.

رئیس جمهور آمریکا در حالی که مشغول قدم زدن با تعدادی از اعضای باشگاه گلف خود بود گفت: «علت اینکه به طور مکرر به عمارت‌های خود سر می‌زنم این است که کاخ سفید یک آشغال‌دانیِ واقعی است.»

بیزنس اینسایدر نوشت: این جمله رئیس جمهور آمریکا در حساب اجتماعی وی در سایت گلف منتشر شده و جنجال زیادی در رسانه‌های اجتماعی به پا کرده است. شاید فقط یک میلیاردر که در خانه‌های مجللی که با طلا تزئین شده زندگی کرده است، بتواند کاخ سفید را که حدود 400 میلیون دلار ارزش دارد، یک آشغال‌دانی بنامد.

بر اساس گزارش وبسایت زیلو، کاخ سفید که یک دارایی منحصر به فرد و خاص است، گران قیمت‌ترین ملک در آمریکا محسوب می شود که حدود 400 میلیون دلار ارزش دارد.

کاخ سفید بین سالهای 1792 تا 1800 در زمینی به مساحت 55000 فوت مربع بنا شده است. این کاخ -که محل اقامت رؤسای جمهور آمریکاست- 132 اتاق و 32 حمام دارد. کاخ سفید مجهز به سالن تئاتر، اتاق بولینگ، استخر، زمین تنیس، زمین بسکتبال و بسیار از امکانات تفریحی دیگر است. اشیا و مجسمه‌های تاریخی و با ارزش زیادی در کاخ سفید به چشم می‌خورد.

دونالد ترامپ از زمان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بیشتر آخر هفته‌های خود را در عمارت‌های اعیانی و مجلل خود در مارالاگو، فلوریدا، نیوجرسی و واشنگتن دی سی گذرانده است. دونالد ترامپ پیش از ورود به کاخ سفید در یک پنت‌هاوس سه طبقه در برج ترامپ در منهتن نیویورک زندگی می‌کرد که ارزش آن 100 میلیون دلار برآورد شده بود. پنت‌هاوس ترامپ به سبک لوئی چهاردهم، پادشاه فرانسه، تزئین شده بود.






منبع : بیزنس اینسایدر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار