آیا نماینده مجلس نقشی در این تغییر داشت ؟
در پی این انتصاب و نارضایتی برخی از هنرمندان شهرستان هم در درجه اول مدیرکل محترم ارشاد موظف به پاسخگویی و مسئولین اجرایی نیز موظف به پیگیری مطالبه این عزیزان هستند. امیدوارم نتیجه کار در نهایت به نفع و مورد رضایت همه مردم منطقه باشد.
کد خبر: ۴۷۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲ 01 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، در پی معرفی جناب مجیدنیکو به عنوان ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر خبرهایی در مجامع خبری منطقه به صورت غیر رسمی منتشر شد که  این اقدام با نظر جناب نانواکناری نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و با توجه به برخی ملاحظات خاص صورت پذیرفته، به همین دلیل بر آن شدیم تا طی مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان به بررسی صریح و شفاف این موضوع بپردازیم:

آقای نانواکناری با عرض سلام خداقوت به جنابعالی همانطور که مستحضرید معرفی سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر شایعاتی در محافل خبری و شبکه های مجازی منتشر شده است که این تغییر و تحول با اراده مستقیم جنابعالی انجام شده است. لطفا در خصوص صحت و سقم این مسئله اگر مطلبی دارید بفرمایید:

سلام و تشکر از شما که سوال خودتان و مردم را مستقیم مطرح کردید این جای خوشوقتی است. بنده طی صبح دیروز توسط تماسهای بعضی از هنرمندان شهرستان بابلسر از این تغییر و تحول که اندکی شتابزده نیز صورت پذیرفته، مطلع شدم. در اولین اقدام هم با تماس با جناب آقای جاودانی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار توضیح در مورد دلایل انجام این اقدام شدم که ایشان می بایست توضیح قانع  کننده ای برای بنده و افکار عمومی شهرستان که بنده مفتخر به نمایندگی شان هستم ارائه دهند. به شخصه با تغییر بر خلاف نظر جامعه هنرمندان شهرستان که جامعه هدف اداره ارشاد و همچنین نخبگان جامعه هستند به هیچ عنوان موافق نبوده و نیستم. همچنین در عملکرد ریاست قبلی این اداره نکته سیاهی نمی بینم و صریحا اعلام می کنم که این تغییر اراده و خواست بنده نبوده است و مدیرکل محترم ارشاد در این خصوص می بایست توضیح داده و پاسخگو باشند.

ضمن تشکر از صراحت لهجه جنابعالی مسئله دیگر عنوان شده در محافل خبری شهرستان مخالفت شما با رییس قبلی اداره ارشاد به علت برگزاری کنسرت های موسیقی در سطح شهرستان است که بر خلاف نظر شما بوده، آیا این مسئله صحت دارد؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال باید به نکته ای اشاره کنم، این خیلی به عقیده بنده عجیب و خارج از عرف خبررسانی است که با هر اتفاق گویی عده ای منتظرند تا خادمان مردم را متهم کرده و هر مسئله ای را دستاویز تخریب قرار دهند. بنده به عنوان نماینده مردم در کانون قانونگذاری کشور با تمام وجود پایبند به قانون بوده، به هیچ عنوان با مواردی که مورد تایید قانون و دارای مجوزهای مورد نیاز است مشکلی نداشته و قانون را مرجع تصمیم گیری و عمل در منطقه و تمام کشور می دانم.
 
در خصوص این انتصاب و نارضایتی برخی از هنرمندان شهرستان هم در درجه اول مدیرکل محترم ارشاد موظف به پاسخگویی و مسئولین اجرایی نیز موظف به پیگیری مطالبه این عزیزان هستند. امیدوارم نتیجه کار در نهایت به نفع و مورد رضایت همه مردم منطقه باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار