فرمانده انتظامی سوادکوه از کشف قتل پیرمرد 67 ساله‌ای که به دست فرزندانش به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسید در کمتر از 8 ساعت خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 24 July 2017
مهدی خادمی امروز در شهرستان ساری، افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر انتقال مصدوم مشکوک به ضرب و جرح به درمانگاه شهر پل سفید، بلافاصله اکیپ گشت یگان انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.
 
وی تصریح کرد: مأموران با حضور در این مرکز درمانی در بررسی‌های اولیه دریافتند، مصدوم مردی 67 ساله به نام "علی- م" است که به علت نامعلومی دچار مصدومیت شدید از نقاط مختلف بدن شده است که با توجه به تلاش پزشکان معالج این مرد پس از چند ساعت به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
 
فرمانده انتظامی سوادکوه اظهار کرد: با توجه به مرگ مشکوک این مرد و احتمال وقوع جنایت و قتل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و اعضای خانواده متوفی مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.
 
این مسؤول افزود: با توجه به اظهارات ضد و نقیض فرزندان این مقتول و با توجه به نظریه پزشکی قانونی و قوت یافتن ظن پلیس در خصوص وقوع قتل، فرزندان دختر مقتول مورد تحقیق و بازجویی‌های فنی پلیس قرار گرفتند و در نتیجه به قتل پدرشان به علت اختلافات خانوادگی اقرار کردند.
 
خادمی گفت: در این ارتباط دو متهم اصلی پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
 
 فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار