رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به یکی از وعده‌های انتخاباتی‌اش درباره خشکاندن «مرداب فساد» در واشنگتن نوشت که اوضاع از آنچه تصور می‌‌شده وخیم‌تر است.
کد خبر: ۴۶۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 24 July 2017
به گزارش تابناک :  «دونالد ترامپ»، روز دوشنبه گفت که وعده انتخاباتی‌اش برای خشکاندن «مرداب فساد» در واشنگتن بایستی اکنون به خشکاندن «فاضلاب فساد» تبدیل شود، زیرا اوضاع از آنچه او تصور می‌کرده وخیم‌تر است.
ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی با معرفی کردن خودش به عنوان نامزد طرفدار فساد از لابی‌‌گران و افراد داخل نظام حاکم واشنگتن به عنوان «مرداب» یاد کرد و وعده داد آن را بخشکاند. 
وی در یادداشتی قبل از برگزاری انتخابات نوشت: ««تغییر واقعی به معنای خشک کردن مرداب فساد در واشنگتن است. ما باید سیستم فاسدی را که خودی‌های سیاسی در آن می‌توانند بدون عواقب قانون را بشکنند و مقامات دولتی منافع لابی‌های خاص را فراتر از منافع ملی قرار دهند، درست و مرمت کنیم. اگر ما می‌خواهیم دوباره آمریکا را با عظمت کنیم، باید این فساد را پاکسازی کنیم».
ترامپ روز دوشنبه در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «(وعده) خشکاندن مرداب فساد بایستی به خشکاندن فاضلاب تبدیل شود- اوضاع در واقع خیلی وخیم‌تر از چیزی است که هر کسی تصور می‌کرد و سرمنشأ (این فسادها) هم رسانه‌های جعل‌کننده خبر هستند.»





منبع : یو اس تودی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار