نخستین برنامه برون مرزی بانوان کوهنورد مازندران روز دوشنبه با عزیمت تیم کوهنوردی بانوان شهرستان آمل به گرجستان ، کلید خورد .
کد خبر: ۴۶۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 24 July 2017
به گزارش تابناک : سفر اعضای 10 نفره این تیم کوهنوردی برای صعود فنی و برون مرزی در گرجستان با بدرقه رسمی مسئولان و جمعی از ورزشکاران و رزش دوستان آغاز شد.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : تدارکات تیم کوهنوردی بانوان آملی را 9 کوهنورد مرد بر عهده دارند.
امیر احسانی افزود : تیم اعزامی کوهنوردی بانوان آمل پس از برگزاری پنج مرحله اردوی فشرده و انجام کارهای برف و یخ و ترکیبی با آمادگی کامل برای صعود به قله ' کازبک ' گرجستان اعزام شدند.
قله پنج هزار و47 متری کازبک در شرق رشته کوه قفقاز مرکزی در کشور گرجستان واقع است و یکی از قله های فنی برای صعود کوهنوردان به شمار می رود که از آن به عنوان اورست کوچک نیز یاد می شود.
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل گفت که تیم در شرایطی خوب و با آمادگی پس از حدود پنج ماه اردو در قله دماوند و قله های سخت منطقه ، سفر برون مرزیش را آغاز کرده است.
احسانی ابراز امیدواری کرد، این تیم از روز چهارم مردادماه که صعود خود را به این قله درکشور گرجستان آغاز خواهد کرد، بتواند صعود موفق آمیزی داشته باشد.
بیش از 40 گروه کوهنوردی زیرنظر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل فعالیت و به طور میانگین در هر هفته صعودهای منظم درون وبرون استانی دارند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار