مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران با تاکید بر تهیه شناسنامه جامع از ظرفیت های روستایی گفت: برندسازی تولیدات روستاها به رونق اقتصادی آنها و منطقه کمک می کند.
کد خبر: ۴۶۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 24 July 2017
به گزارش تابناک : جعفر قمی اویلی در نشست منطقه ای بخشداران استان مازندران در رامسر افزود : با توجه به سکونت 43 درصدی جمعیت استان در روستاها ، بخشداران می توانند با استفاده از ظرفیت های مردمی ، نخبگان و افراد ذینفوذ محلی در جهت رونق بخشیدن تولید در روستاها برنامه ریزی کنند.
وی ادامه داد : توسعه بخش تولیدی و کشاورزی روستاها در راستای حمایت های دولت است که بخشداران نیز می توانند در این زمینه برنامه ریزی کنند.
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران همچنین گفت : شناسنامه جامع برای تمامی روستاها با توجه به ظرفیت ها و براساس مقدورات تهیه شود تا بتوان مشکلات پیش رو را حل کرد.
وی تاکید کرد : بخشدراران با فرماندار هماهنگی داشته باشند و با مشورت در تمامی زمینه ها و با ایجاد راهکارهای مناسب در این زمینه موفق عمل کنند.
قمی اویلی گفت : بخشداران در انجام وظایف در تمامی زمینه ها طبق قانون و با نگاه خدمت رسانی به مردم و مسافران عمل نمایند.
وی همچنین با اشاره به نگاه ویژه استاندار دولت تدبیر و امید به غرب مازندران ، اظهار داشت : در طول چهار سال گذشته بیشترین جلسات اداری مازندران در غرب این استان برگزار شد ضمن اینکه بیشترین وزیران دولت تدبیر و امید در این مدت به این منطقه سفر کرده اند.
مدیرکل سیاسی استانداری مازندران افزود : استاندار مازندران بازدید از روستاهای صعب العبور و دور دست و همچنین دیدار با مردم و بخشداران غرب استان را در دستور کار خود قرار داده بود که تاکنون به آنها عمل کرده است.
فرماندار شهرستان رامسر هم در این نشست با اشاره به قابلیت های گردشگری در این شهرستان گفت : روستاها و چهاردهستان بخش مرکزی با قابلیت های بالای اکوتوریستی و کشاورزی یکی از قطب های گردشگری ، تولید و اشتغال در این منطقه است.
محمد آزاد افزود : در رامسر فعالیت ها و کارها براساس گردشگری تعریف نشده است و از دستگاههای اجرایی خواسته شده تا فعالیت هایشان بر محور گردشگری باشد.
وی اظهار داشت: وجود زیر ساخت هایی نظیر قدیمی ترین فرودگاه کشور در رامسر و جا به جایی بیش از 2 هزار مسافر در هفته به صنعت گردشگری رامسر جانی دو باره بخشیده است.
او افزود : رامسر جهان شهر گردشگری است و حضور میلیونی گردشگران سالانه در رامسر نشان از ویژگی ممتاز این شهر در حوزه توریستی دارد که لازم است از این ظرفیت ها برای توسعه منطقه بهره برداری کرد.
نخستین نشست بخشداران شهرهای غرب مازندران با هدف انتقال تجارت ، شناسایی ظرفیت ها و رفع موانع توسعه در روستاها برگزار شد.

تاکید مدیرکل استانداری مازندران بر برندسازی تولیدات روستایی





منبع : استانداری مازندران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار