مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:ایران اسلامی یک نظام قدرتمند بوده و هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند.
کد خبر: ۴۶۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 24 July 2017
به گزارش تابناک : سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات گستاخانه آمریکایی‌ها نسبت به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی چیز تازه‌ای نیست و این هذیان‌گویی‌ها برای  تازه به دوران رسیده‌‌ها است. 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بیشتر دچار یک نوع هذیان‌گویی شده و خواب‌های پریشان می‌بینند و اگر به سابقه دولت‌های قبل خود توجه کنند، هوشمندانه‌تر صحبت می‌کنند.

  وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی  یک نظام مردمی بوده و مردم ایران پشتوانه نظام  هستند، بیان کرد: ایران اسلامی یک نظام قدرتمند بوده و ملت ایران قادر است از موجودیت و ارزش‌های حیاتی خود دفاع کرده و هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند.

سردار جوانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای یک نوع نفوذ راهبردی در منطقه است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید واقعیت‌ها را ببینند و بپذیرند که دوران امپراطوری‌شان در جهان و غرب آسیا سپری شده و این منطقه از آن ملت‌های مردمی است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه ملت‌ها در منطقه بیدار شده‌اند، افزود: این بیداری پایان‌بخش نفوذ بیگانگان در منطقه خواهد بود و اگر آمریکایی‌ها دست به هر اقدامی بزنند قطعا خسارت اصلی متوجه خود آن‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سپاه در سازندگی، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور، گفت: یکی از دلایل حملاتی که در سال‌های گذشته به سپاه پاسداران بوده به خاطر مؤثر بودن فعالیت‌های سپاه در پیشبرد اهداف کشور است.

سردار جوانی افزود: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با جنگ اقتصادی می‌توانند مشکلات  حادی برای ملت ایران به وجود آورده و ایران را از نظر اقتصادی دچار شکست کنند، اما امروزه در چنین وضعیتی قرار نداریم و از دلایل عمده عبور ما از تنگناهای سنگین اقتصادی ظرفیت‌های خوبی است که در داخل فعال شده و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه علاوه بر محرومیت زدایی و فعالیت‌های سازندگی در نقاط مختلف کشور برخی از پروژه‌های بزرگ را به درخواست دولت‌ها در جهت گره‌گشایی از مشکلات کشور انجام می‌دهد. 





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار