تیم هاپکیدو مازندران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک چهارشنبه شب عازم این کشور شد.
کد خبر: ۴۶۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 20 July 2017
به گزارش تابناک : سرمربی وبازیکن تیم اعزامی هاپکیدو ایران به مسابقات جهانی مکزیک، گفت،  این تیم با سه ورزشکار و دو همراه به نمایندگی از فدراسیون ورزش های رزمی ایران به مسابقات قهرمانی جهان در کشور مکزیک که در شهر مونتری مکزیکو سیتی برگزار می شود، به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
جعفر نوایی افزود: این تیم درحالی با " علی نادری" ازساری در رشته مباررزه وحرکت شیرجه، " حامد ولی " از آمل در رشته مبارزه ودفاع شخصی و " جعفر نوایی" از آمل به عنوان بازیکن ومربی در رشته شمشیر ودفاع شخصی به مسابقات جهانی اعزام شد که دو هاپکیدوکار دیگر این تیم به نام های " محمد قنبرزاده" و "مهدی گل پیر" به علت مشکل سربازی و مشکلات مالی از همراهی این تیم بازماندند.
وی ادامه داد، با این وجود ومشکلاتی که بر سر مالی گریبانگیر تیم هاپکیدو مازندران بوده درنهایت توانست در روزهای آخر به مسابقات اعزام شود.
نوایی افزود: تیم ما با دو ماه تمرینات منظم و فشرده با آمادگی کامل عازم مسابقات جهانی شده وکسب مدال از بازیکنان تیم دور از انتظار نیست.
سرمربی تیم اعزامی تیم هاپکیدو ایران به مسابقات جهانی گفت، دراین مسابقات که روزهای 31 تیر ویکم مردادماه، هاپکیدوکارانی از حدود 31 کشور جهان حضور دارند.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار