مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:۱۶ میلیارد ریال به بانوان کارآفرین مازندران اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۶۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 20 July 2017
به گزارش تابناک : مریم جمشیدی در بازدید از فروشگاه دست سازه های زنان جوانه رامسر در بازار آرامش در راستای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بانوان اظهار کرد: گزیده ای از هنر زنان کل کشور است که به بهترین شکل تهیه و در نمایش عموم قرار گرفته است و بخشی از آن هم به هنرهای بانوان استان مازندران اختصاص دارد.

وی افزود: دغدغه کارآفرینان در راستای اشتغالزایی و تاکید رهبری و رئیس جمهور نشان دهنده توانمندی فراوان بانوان در تبدیل دانش به کارآفرینی است که فعالیت خود را تبدیل به محصول می کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: فضایی فراهم شود تا همه هنرهایی که از استان های دیگر فراهم شده به بانوان آموزش داده شود تا با تولید بیشتر و گسترش کار فضا برای کار آفرینی و رونق تولید و بازار کسب و کار محقق شود.

جمشیدی درباره حمایت دولت از بانوان در زمینه اشتغالزایی خاطرنشان کرد: کار دولت سیاستگذاری فرهنگی اجتماعی است و به دلیل حمایت از بانوانی که وارد عرصه اشتغال و کارآفرینی می‌شوند تلاش شود با بانک‌های عامل مذاکره صورت بگیرد.

وی با اشاره به دریافت مجوز و مسائل مربوط به آن و تسهیلات اعطایی برای توسعه کار، افزود: صندوق کار آفرینی امید بیش از ۷ میلیارد تومان از سال ۹۳ تا ۹۵ برای اشتغال زنان و توسعه کار آنها تسهیلات داد.

مدیرکل بانوان استانداری مازندران ادامه داد: همچنین یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بر اساس موافقتنامه دفتر معاونت امور زنان ریاست جمهوری و رئیس صندوق کل کشور به استان مازندران اختصاص پیدا کرد که تا کنون یک میلیارد تومان به زنان کار تعلق گرفت.

وی افزود: با حمایت از بانوان کار آفرین در برابر دلالانی که اجناس غیر ایرانی را وارد بازار می کنند موفقیت به دست می‌آید.




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار