هشدار جدی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران
با توجه تعطیلاتِ روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۹ و ۳۰ تیرماه پیش بینی می شود تعداد مسافران به مازندران برای استفاده از دریا بیش از پیش باشد. به همین جهت ، ضمن درخواست و هشدار به استفاده کنندگان از دریا، در جهت توجه به توصیه های ناجیان، دستور آماده باشِ کامل به همه ی ناجیانِ مستقر در سواحل استان مازندران صادر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 20 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران، در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن هشدار به استفاده کنندگان از دریا، پیام آماده باش، به همه ناجیانِ مستقر در نوارِ ساحلی مازندران ارسال کرد.
 
بر اساس این گزارش، نقی کریمیان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس مذهب شیعه، امام جعفر صادق علیه السلام، اظهار داشت: با توجه تعطیلاتِ روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۹ و ۳۰ تیرماه پیش بینی می شود تعداد مسافران به مازندران برای استفاده از دریا بیش از پیش باشد.
 
به همین جهت ، ضمن درخواست و هشدار به استفاده کنندگان از دریا، در جهت توجه به توصیه های ناجیان، دستور آماده باشِ کامل به همه ی ناجیانِ مستقر در سواحل استان مازندران صادر می‌شود.
 
 رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه مردم به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجه نمی‌کنند، اظهار کرد: بیشتر حوادث غرق‌شدگی مربوط به افرادی بوده که بدون توجه به توصیه‌ها اقدام به شنا در دریا کرده؛این موضوع تا حدی بوده که حتی افراد بومی با این تصور که نسبت به شنا آگاهی کاملی دارند.
 
بنا بر این لازم است رو سای هیئت های شهرستان ها، ضمن انتقال این موضوع به ناجیان، نسبت به کنترل حضور منجیان غریق در سواحل، حساسیتِ ویژه‌ نشان دهند.
 
وی در پایان گفت: امید است در سایه همکاری، تعامل و حضورِ آگاهانه و مقتدرانه ی همه ی عواملِ دخیل در طرح سالم سازی دریا، شاهد کمترین میزان تلفات در روز های آتی باشیم. ان شاالله -  با آرزوی توفیقات الهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار