رئیس باشگاه بایرن مونیخ رقم مدنظر این باشگاه برای فروش هافبک پرتغالی خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۶۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 20 July 2017
به گزارش تابناک : بایرن مونیخ آماده است رناتو سانچس هافبک پرتغالی خود را – که فصل گذشته تنها 9 بار در ترکیب اصلی باوریایی ها بازی کرده است – به صورت قرضی یا قطعی به تیم دیگری منتقل کند.این باشگاه برای این هافبک 19 ساله 48 میلیون یورو می خواهد.
کارل هاینز رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گفت که قهرمان آلمان مایل به مذاکره در مورد فروش رناتو سانچس است.


رومنیگه تمایل میلان برای جذب این هافبک 19 ساله پرتغالی را تأیید کرده است، هرچند که شک دارد که میلان بتواند خواسته آنها را برآورده کند.
با توجه به اینکه آنچلوتی بازیکنانی مانند تولیسو ، خامس رودریگز و سباستین رودی را به خدمت گرفته، میلان اعلام کرده آماده است سانچس را با قرارداد قرضی دو ساله با گزینه خرید به مبلغ 40 میلیون یورو در سال 2019 ،به خدمت بگیرد.

رومنیگه درباره رناتو سانچس گفت: "او به اندازه کافی در بایرن فرصت بازی نخواهد داشت ، بنابراین ما مایل به مذاکره در مورد قرارداد قرضی و شاید فراتر از آن هستیم.
من مربی نیستم، اما فکر می کنم رناتو نیاز دارد در ترکیب اصلی باشد. من مذاکره با میلان را تأیید می کنم اما مذاکرات در هفته گذشته پیشرفتی نکرد.
وی افزود:"اگر یک باشگاهی علاقه مند به بازیکن بایرن باشد، آنها باید آماده باشند که با مبالغ قابل توجهی سر و کار داشته باشند و من احساس می کنم میلان آماده نیست که خواسته های ما را برآورده کند.
"ما می گوییم که اگر یک پیشنهاد 48 میلیون یورویی برای او مطرح شود بد نیست . "




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار