تیم فوتبال نساجی مازندران با مدیرعامل جوان خود این روزها روی نوار برد در بازی‌های تدارکاتی گام برمی‌دارد و خریدهای زیادی انجام داده که از آن جمله می‌توان به پیوستن علیرضا رمضانی به این تیم اشاره کرد.
کد خبر: ۴۶۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 19 July 2017

به گزارش تابناک : روزهای داغ نقل و انتقالات در ورزش فوتبال در لیگ‌برتر و دسته یک همچنان ادامه دارد و کادرفنی تیم‌ها درصدد هستند تا بهترین‌ها را در مجموعه خود گرد آورند و با تمرینات و بدن‌سازی‌های فشرده و منظم، خود را برای شروع فصل جدید آماده کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران هم که با مدیرعامل جوان خود این روزها روی نوار برد در بازی‌های تدارکاتی گام برمی‌دارد خریدهای زیادی انجام داده که از آن جمله می‌توان به پیوستن علیرضا رمضانی به این تیم اشاره کرد.

این بازیکن اسبق تیم استقلال تهران رسماً به جمع بازیکنان نساجی اضافه شد و در این فصل برای تیم محبوب قائم‌شهری‌ها توپ می‌زند.

وی در پست اینستاگرامی خود خطاب به هواداران نساجی نوشت: سلام به همه هواداران تیم محبوب نساجی مازندران، از صمیم قلب خوشحالم که به این تیم قدیمی، پرافتخار و مردمی پیوستم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای شما انجام بدم و سهم کوچکی در خوشحالی شما عزیزان داشته باشم.





منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار