فرهنگ بومی هر ملیتی هویت آن ملت است
این برنامه در نظر دارد تا در قالب بازیها و سرگرمی های کودکانه اماکن متبرکه و جاذبه های جغرافیایی و تاریخی مازندران را به کودکان این دیار معرفی نماید و به احیای بازیهای بومی و سرگرمی هایی که ریشه در تاریخ بومی مازندران دارد بپردازد . چیزی که باعث حفظ جذابیت مسابقات تلویزیونی در کنار دیگر سبک های مختلف برنامه سازی است، حرکت خلاقانه همگام با پیشرفت تکنیک های روز تولیدات تلویزیونی است.
کد خبر: ۴۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 18 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، فرهنگ بومی هر ملیتی هویت آن ملت است, هر چند که به  پایه های اصول فرهنگ بومی اهمیت بیشتری داده شود آن ملت در فراز و فرودهای پیش ,موفقتر و باصلابت تر خواهد بود.
 
بر اساس این گزارش، فرزندان یک سرزمین با شناخت از تاریخ و جغرافیا و عظمت تمدن خود پویاتر و با صلابت بیشتری با دنیای روبرو در تقابل قرار می گیرد.
 
امروز با توجه به هجمه ها و شبیخونهای فرهنگی غرب لزوم این امر در ایران اسلامی ما بیشتر حس می شود.
 
این طرح بنا دارد تا در قالب بازیها و سرگرمی های کودکانه اماکن متبرکه و جاذبه های جغرافیایی و تاریخی مازندران را به کودکان این دیار معرفی نماید و به احیای بازیهای بومی و سرگرمی هایی که ریشه در تاریخ بومی مازندران دارد بپردازد
 
مسابقات زنده تلفنی هفت سنگ
 
از جمله سبک های رایج مسابقات تلویزیونی ، مسابقات زنده تلفنی است که مهم ترین بخش این دسته از مسابقات ، نرم افزار اجرای این مسابقات است که نیازمند ایجاد مراحل گرافیکی مختلف و مدیریت آن ها با موتور ها و تکنولوژی های مختلف بازی سازی و برنامه نویسی کامپیوتری است که  تولید این نرم افزار ها و گرافیک مخصوص به آن ها انجام می شود . که به همراه تولید تیتراژ ابتدایی و انتهایی ، استودیو مجازی و وله های گرافیکی و نرم افزار های مدیریت و پشتیبانی به تهیه کنندگان ارائه می شود.
 
در میان برنامه های مختلف تلویزیونی شاید مسابقات تلویزیونی به دلیل جذابیت، شیوه سرگرم سازی و هیجانی که ایجاد می کند یکی از انواع برنامه سازی های مطلوب و مورد علاقه مخاطبان باشد که قدمتی به فاصله عمر برنامه سازی در تلویزیون دارد.انتقال هیجان و سرعت عمل شرکت کنندگان و نحوه اجرای مجریان مسابقات در کنار گرافیک و فضای متناسب با موضوع هر مسابقه والبته سوالاتی که این آزمون را جلو می برند همگی عناصری هستند که با نسبت های مختلف مواد لازم برای تهیه یک مسابقه راتشکیل می دهند و کیفیت هر مسابقه را تعیین می کنند. شاید به همین دلیل است که مسابقات تلویزیونی به عنوان یک گونه مهم  برنامه   سازی هیچگاه از تلویزیون محو نشدند و در طول زمان متناسب با پیشرفت  تکنولوژی ،  درحال تغییرشکل و ساختار به سبک های متفاوت و نو هستند
 
به هر روی چیزی که باعث ماندگاری و حفظ جذابیت مسابقات تلویزیونی در کنار دیگر سبک های مختلف برنامه سازی است ، حرکت خلاقانه و هوشمندانه همگام با پیشرفت تکنیک های روز تولیدات تلویزیونی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار